Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ny mobil til under 500 m/abbonement

Anbefalte innlegg

Hei!

Min Nokia 6288 tok kvelden under en firmwareoppdatering, og siden jeg har hatt den i snart 2 år tenker jeg det på tide med en ny.

Prisnivået jeg tenker på er under 500 med abonnement.

Vekt og form er ikke viktig.

Mobilen må ha en mp3-spillerfunksjon, rimelig lyd og et kamera som duger. Jeg setter stor pris på god byggekvalitet og generell kvalitetsfølelse, og at den yter godt i menyene og de forhåndsinstallerte applikasjonene, altså ingen hakking og treig lasting.

Takker på forhånd for svar. :)

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så litt på den, men falt ikke særlig i smak.

Har tenkt litt på disse:

http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w595/56901/1

http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w760i/54067/1

Men jeg er rett og slett svært usikker på hvilken av de jeg skal velge. De virker svært likegyldige, men jeg vil ikke gå for den som har lavest pris (W595) i frykt for å gjøre et bomkjøp kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar

Hei.

Har nettopp hatt SE W595, og den er ikke så mye å skryte av...

Ikke så god MP3-spiller som de skriver. Og et ganske så elendig kamera, og tror nok SE W760i er lik på det området, selv om den ser bra ut :p

Da ville jeg heller sett nærmere på Nokia 5610 og/eller Nokia 6210 :)

Endret av frode8
Lenke til kommentar

hei, jeg er i samme boks som deg så her er de telefonene jeg har sett på.

Se W595

SE W760i

Nokia 5610 Xpressmusic

jeg vurderte Nokia 5610 Xpressmusic som det beste valget lenge, men så kom fant jeg Se W760i og den virker nå veldig fristende, mye forde den har, gps(vil aldri bli brukt anatglig men morsomt å ha:D) eneste av de 3 telefonene jeg synes har fint design ikke at det har så mye å si men hjelper jo på:D

MEN jeg har funnet - med W760i leser man på brukererfaringene til W670i ser man noen som er veldig fornøyde og noen som har funnet store feil i mp3 spilleren feks.

men jeg tror jeg selv går for W760i, selv om det har svakt kamera:D

hva er viktigst for deg?

Lenke til kommentar

Det som er viktigst for meg er jo at mobilen føles godt sammensatt (ingen knirking, slarkete skyvemekanisme og slikt), at den ikke bruker lang tid på å laste medfølgende programmer (som mp3-spillerfunksjonen), og sist men ikke minst at den fungerer som den skal (for eksempel at den ikke slår seg av av seg selv, henger seg opp eller liknende "software"-feil). Sistnevnte varierer vel litt fra telefon til telefon med tanke på produksjonsfeil.

EDIT:

Takk for svar, frode8. Skal se nermere på de Nokia-modellene du nevnte. :)

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...