dahwan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Går det ann å laste ned og bruke denne GUIen i egne programmer? Jeg har googla ei stund men finner ikke noe Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Regner med du tenker på Office Ribbon. Da bør du kikke her ms link. Det er en lisens du må godta, men etter det jeg har hørt så er den fult mulig å leve med. Endret 7. desember 2008 av Giddion Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 På siden hvor jeg godtar villkårene deres og trykker på "Finish" kommer det er sjarmerende side med dette innholdet: "Server Error 403 - Forbidden: Access is denied. You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied." Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel det må du snakke med ms om, har du prøvd med IE? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Prøvd med IE 8.0, FF 3.0 og opera 9.62. Dette er rett og slett ikke verdt det. Finner ikke tar i en MS kunde service e-mail adresse engang x| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå