enden Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Sliter sterkt med å spille nyere spill som GTA3, Unreal Tournement2, Rainbow Six3 (disse jeg kommer på i farta)... Jeg kan derimot fint spille Civ3 og sims... Symptomene er at jeg hopper ut til desktop, eller at maskinen spontant restarter. Kjører winXP, og har lagt ut en "liten" oversikt over hardware på http://www.fundingsrud.net/Report.htm Noen som har peiling/råd å komme med? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Søppletet Skjermkort :o Oppdatert Driverne til det?! Lenke til kommentar
ed_black Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hadde lignende problemer med nyere 3D spill, fiksa det ved å installere en annen driver til soundblaster kortet: www.kxproject.com Verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Har den nyeste detonator-driveren til skjermkortet. Har og prøvd driveren som fulgte med. Lyd?? Lenke til kommentar
ed_black Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Funka for meg, og da hadde jeg allerede testet 5 forskjellige nvidia drivere som alle ga samme resultat, opplevde også feilen på directx 8, 9 og 9a, men nå har jeg SB Audigy som har kjente driverfeil da.. Du kan også prøve de siste VIA driverne: www.viaarena.com Har visst også hjulpet for noen å sette default settings i BIOS. Som sagt, verdt et forsøk! Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nå er ikke jeg noen hardware ekspert, men jeg vil tru at om det ikke er skjermkortet ditt som står bak problemet, så bringer det iallfall ikke mye positivt til saken. Hvis du vil basere deg på å kunne spille alt det nye som kommer ut for tida, så anbefaller jeg deg en tur innom en datasjappe (f.eks komplett.no) for å finne noe mer dugbart. Er du nvidia fan så kan du jo titte etter noe fra gainward, bare styr unna mx versjonene Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hadde samme problemet, løste det me å fjerne skjermkort driverne, gikk me de orginale, da koste alt seg Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ja fra hva jeg har hørt i det siste så kan de nyeste detonator drivers skape kanskje mye problemer. Hadde vært lurt og ha fjernet de og lagt inn litt eldre versjoner. En annen ting er også at lydkorten kan kanskje mange ganger ha skylden i problemer. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ja fra hva jeg har hørt i det siste så kan de nyeste detonator drivers skape kanskje mye problemer. Hadde vært lurt og ha fjernet de og lagt inn litt eldre versjoner. Yep! Legg inn noen eldre drivere som er godkjent av Microsoft. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 har du nok mhz? prosessor er god nok ? Min var dårlig kan ikke drive slike spill, har 450 mhz. og jeg som elsker data spill :.....Bhuhuhuh,....... Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Funnet den perfekte løsningen: Dumper hovedkort, prosessor, minne oog lydkort på pappa (drøyt overpriset såklart :smile: ). Noen som vet ca hva det er verd? ...Og skaffer en ny p4 2,4GHz med tilbehør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå