Gå til innhold

Ditt Game-of-the-Year til PS3!

Stem på ditt Game-of-the-Year til PS3  

106 stemmer

1. 1. .

• Blacksite: Area 51
      0
    • Dead Space
      1
    • Fallout 3
      5
    • FIFA09
      1
    • GTA 4
      19
    • LittleBigPlanet
      29
    • Megaman 9
      2
    • Metal Gear Solid 4
      40
    • Prince of Persia
      1
    • Resistance 2
      2
    • Rock Band 2
      0
    • Saints Row 2
      2
    • Siren: Blood Curse
      1
    • Socom Confrontation
      1
    • Valkyria Chronicles
      1
    • Wipeout HD
      1

Anbefalte innlegg

MGS4 uten tvil, jeg har aldri hatt så høye forventninger til et spill før, og ihvertfall ikke opplevd at forventningene har blitt innfridd. Når folk klager på sci-fi og merkelige karakterer i MGS4 så er det for min del et godt tegn på at de enten ikke har spilt de tidligere spillene, eller ikke forstått de tidligere spillene. Det er ting som alltid har vært sterkt representert i MGS-universet, så det burde ikke komme som noen overraskelse i MGS4 heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fallout 3. No doubt.

Fallout 3 er morro i timevis, dessverre ikke prøvd noen av de andre :)

Så de fleste av de overnevnte spillan e vært å få med seg? Sett litt på Sants Row2, må vel plukk opp noen når de blir billigere.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Har vel brukt flest timer i GTA4, men game om the year kan for min del ikke deles ut til noe annet spill enn LBP. Har aldri hatt latter kula i noen andre spill (sett at jeg ikke var godt beruset til et "party" spill) enn LBP. Det er Orginalt, overraskende og det har utvilsomt høy gjennspill faktor..

Lenke til kommentar

Bah! Denne tråden er en stor konspirasjon for å få meg til å kjøpe MGS4 ikke sant? Blir vel nesten nødt til å skaffe dette spillet snart. Men jeg har ikke spillt noen av de tidligere mgs spillene så det frister egentlig ikke så mye. Men det blir vel ingen vei utenom.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt spillet siden release, men har kun fått spilt en halvtime i sommer, da med dårlig lyd og lyst vær ute. Jeg valgte å legge det fra meg, og fikk aldri startet med det igjen. Men neste helg (19. des) er jeg ferdig for dette semesteret, så da skal jeg bruke helga på å runde det i mørke omgivelser med full surround. ENDELIG!

Kan nok garantere at min stemme blir endret til MGS 4 etter den helga.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...