Gå til innhold

Ditt Game-of-the-Year til PS3!

Stem på ditt Game-of-the-Year til PS3  

106 stemmer

1. 1. .

• Blacksite: Area 51
      0
    • Dead Space
      1
    • Fallout 3
      5
    • FIFA09
      1
    • GTA 4
      19
    • LittleBigPlanet
      29
    • Megaman 9
      2
    • Metal Gear Solid 4
      40
    • Prince of Persia
      1
    • Resistance 2
      2
    • Rock Band 2
      0
    • Saints Row 2
      2
    • Siren: Blood Curse
      1
    • Socom Confrontation
      1
    • Valkyria Chronicles
      1
    • Wipeout HD
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MGS4 var årets skuffelse samme som MGS3. MGS1 og 2 var legendarisk men dem har tatt det altfor langt nå. Sci-Fi, idiotisk humor, merkelige karakterer, lineært, dårlige lyder, dårlig spillbarhet. Nei uff

Det der fortjener du en klem for, selv om det i mine øyne bare er det første MGS på PS1 som har noe å fare med.

Noen ganger våkner jeg om natten og kaldsvetter. Er redd for at jeg er den eneste sinnsfriske på jorden og at alle andre har blitt "bodysnatched" av hjernesnegler fra planeten Kojima i Andromedagalaksen.

Altså...at Kojima kan slippe unna med en så horribelt dårlig skrevet historie som i MGS-serien er direkte skremmende.

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar
Det blir vel en del spill etter hvert, så er ikke sikker på om en poll kan håndtere alle spillene. Eller er jo det en god idé med en poll. Foreløpig telles det:)

Kan noen bekrefte mine mistanker om at Blacksite: Area 51 kom ut i 07?

Avstemmingar "kan ha 100 spørsmål til med 150 valg pr spørsmål", så eg trur det skal gå bra (blir bare litt tungvindt å leggje til mange alternativ).

Når det gjeld Blacksite kom det ut i 2008 i Noreg, som eg går ut frå er det som tel, men i 2007 i USA.

Lenke til kommentar

Kan ikke fatte og forstå hva folk ser i LBP, det jeg har spilt av det sier meg 5/10. Fanboys ^^

Selv har jeg ikke testet så veldig mange spill som er nye av året. Men av de jeg har testet er wipeout HD den klare favoritten min, tett fulgt av multiplattformspillet dead space.

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte og forstå hva folk ser i LBP, det jeg har spilt av det sier meg 5/10. Fanboys ^^

Selv har jeg ikke testet så veldig mange spill som er nye av året. Men av de jeg har testet er wipeout HD den klare favoritten min, tett fulgt av multiplattformspillet dead space.

Fanboys, faktisk.. :ermm::confused:

Lenke til kommentar
Det blir vel en del spill etter hvert, så er ikke sikker på om en poll kan håndtere alle spillene. Eller er jo det en god idé med en poll. Foreløpig telles det:)

Kan noen bekrefte mine mistanker om at Blacksite: Area 51 kom ut i 07?

Avstemmingar "kan ha 100 spørsmål til med 150 valg pr spørsmål", så eg trur det skal gå bra (blir bare litt tungvindt å leggje til mange alternativ).

Når det gjeld Blacksite kom det ut i 2008 i Noreg, som eg går ut frå er det som tel, men i 2007 i USA.

Jeg koser meg med å oppdatere denne tråden, så det skal nok gå bra å holde den i gang uten en poll. Det gir meg en god grunn til å sjekke innom forumet jevnlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...