Ballestikk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hei! Jeg trenger ca. 60X60cm med plexiglass til mitt pcprosjekt, helst 1-2 cm tykt (ikke så viktig) Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Endret 22. desember 2008 av Ballestikk Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Rediger spørsmålet, fjern caps-lock og bruk små bokstaver. Husk også stor forbokstav, resten skal være små, og til slutt må du huske tegnsetting på de riktige stedene. Slik du har lagt ut spørsmålet her nå vil ingen svare deg saklig. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du får kjøpt det hos diverse glassmestere. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Rediger spørsmålet, fjern caps-lock og bruk små bokstaver.Husk også stor forbokstav, resten skal være små, og til slutt må du huske tegnsetting på de riktige stedene. Slik du har lagt ut spørsmålet her nå vil ingen svare deg saklig. ~ Mortis360 Yes, Sir Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Du får kjøpt det hos diverse glassmestere. Ok Får vell skjekke litt rundt i byen men hvor mye tror du det vill koste? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Pris varierer veldig fra en femtilapp til flere hundre kroner, er du heldig så kan det være de har kuttet noe feil slik at de har til overs. Får det gjerne billigere da. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Hei!Jeg trenger ca. 60X60cm med plexiglass til mitt pcprosjekt, helst 1-2 cm tykt (ikke så viktig) Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Jeg har bestilt hos Olsen Glass i Fr.Stad kr 300 tilskåret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå