Maiev S. Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei! Jeg trenger inspirasjon til en sketsj der en far skal fortelle sin sønn om hvordan "blomster og bier" funker. Han skal bruke fullstendig banale eksempler og helt vanvittige sammenligninger, og da vil jeg se om dere kan komme med noen flotte ideer! Skriv gjerne som en samtale mellom far-sønn. På forhånd takk. Simen2k Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan alltids rippe av denne sketsjen. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Må meddele at jeg lo av den sketsjen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kuk og fitte skal sammen sitte. lol Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 "Man må være sikker på å treffe rett hull, hvis ikke kan man få drittunger!" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fitte FX. Ingen lyd på flash. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du kan jo prøve skruer og muttere, evnt. potetgull-versjonen, eller stempelet og sylinderen i en motor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Mannen må sette inn en lyspære i gruva. Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Forst og fremst; jeg sitter i England atm, mangel pa tre sma kjekke bokstaver! Men jeg husker veldig godt den forklaringen vi fikk pa en film nar jeg gikk i 6. klasse; "Du vet nar mamma og pappa ligger a koser og klemmer? Vel, noen ganger sa koser og klemmer man mer enn vanlig, og da blir det til at pappa stikker den tingen han tisser med inn i tissen til mamma!" Synes den er ganske grei jeg! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå