urolig Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei! Har planer om å kjøpe meg et billig videokamera som jeg kan bruke til å filme inboardkjøring, oversiktsbilder av bilkjøring og diverse ting i de baner. Dvs ting i bevegelse og gjerne med mye bevegelse uten mulighet for å sette lys osv. Noen som skjønner hva jeg tenker på? Råfilmene blir sikkert redigert på pc i ettertid. Vil ha enten mini-DV eller SD-kort kamera og har kikka litt på diverse Panasonic og Canon, blant annet Canon FS100. HD trenger jeg ikke foreløpig, blir vel på et senere kamera i så fall. Prisklassen er maks 3000kr tenker jeg. (lett å ødelegge sånt, så vil ikke legge mere i det) Noen formeninger om hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Se etter et Mini DV kamera fra Panasonic. Mini DV er ikke sterkt komprimert, og er derfor bra for bilder med mye bevegelse. Panasonic har solide kamera med mange manuelle muligheter. Se feks modellene gs-230 eller gs-330 i prisguiden https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...ering=min_price Lenke til kommentar
urolig Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Da trur jeg at jeg går for Panasonic NV-GS230 jeg asså. Dreiv å kikka litt på det og nemlig. Men hva har det seg at det bare er oppført to nettbutikker i prisguiden som fører den i motsetning til f.eks GS320? Noen som veit av noen mere kjente nettbutikker som selger kameraet enn bare "bestbuy" og "elprice" osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå