cavumo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Idag har dere sjansen. Få 7 EXP i hvilken som helst playlist og på en achievement, som er en del av Vidmaster Challengene. Får du alle fire, får du en et ekstra "antrekk" til MP(jeg vet, det er teoretisk umulig å få den siste ennå). Neste sjanse er 7 januar, så benytt sjansen. Mythic packen kommer sannsynligvis en gang i januar. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvilken er teoretisk umulig? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Få alle skulsene på Mythic mappene . Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Da er jeg med, men da får man ikke den nye armoren med første map-pack da. Får man må jo ha mapsa. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vel, siden det snart er en ny 7 (Eh, rar måte og si det, men men) er det noen som kan forklare meg veldig step by step hvordan/hva man må gjøre? Skjønner egentlig ikke noe. Edit, skriveleif. Endret 2. mars 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er slik at man må få 7EXP i en playlist på den 7. så får man achievement i Vindmaster. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Så hvilken som helst playlist og ha/få 7xp? Skal ikke påstå at jeg har peiling eller i det hele tatt skjønner xp og rank-systemet i Halo. Men vil tro jeg har mer enn 7xp, eller tenker jeg på helt feil ting? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Du må oppnå 7EXP på den 7. i en måned! Hvis du ikke har spilt Halo på en stund er det vanskelig å forstå noe av forskjellige playlists... Men nå er det sånn at man får individuell XP-score på hver game-mode (big-team, slayer, mlg etc.) Endret 2. mars 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Aha, har faktisk spilt det en god stund. Men har egentlig bare konsentrert meg om og spille, ikke tenkt så mye på ranksystemet. Men da får jeg bare prøve en playlist jeg ikke har spilt før da, eller noe. Ganske mange av de, egentlig Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ja, Rank systemet er litt innviklet. Adder deg, så kan vi ta noen runder lørdag. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah, takker Men trenger det faktisk ikke da, så om du ikke vil selv så, ja Har 7 på Team Slayer. Så skal ikke røre det før på lørdagen nå, så det er i boks. Og en kompis hjalp meg og forstå systemet, ihvertfall halvveis, hehah. ^^ Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg adder deg uansett, tilfelle du må oppnå 7 den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå