Gå til innhold

[X360] Halo 3 - 7 on 7 idag

cavumo

Anbefalte innlegg

Idag har dere sjansen. Få 7 EXP i hvilken som helst playlist og på en achievement, som er en del av Vidmaster Challengene. Får du alle fire, får du en et ekstra "antrekk" til MP(jeg vet, det er teoretisk umulig å få den siste ennå).

Neste sjanse er 7 januar, så benytt sjansen. Mythic packen kommer sannsynligvis en gang i januar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Vel, siden det snart er en ny 7 (Eh, rar måte og si det, men men) er det noen som kan forklare meg veldig step by step hvordan/hva man må gjøre? Skjønner egentlig ikke noe. :roll:

Edit, skriveleif.

Endret av ScreamRape
Lenke til kommentar

Så hvilken som helst playlist og ha/få 7xp?

Skal ikke påstå at jeg har peiling eller i det hele tatt skjønner xp og rank-systemet i Halo. Men vil tro jeg har mer enn 7xp, eller tenker jeg på helt feil ting?

Lenke til kommentar

Du må oppnå 7EXP på den 7. i en måned! :)

Hvis du ikke har spilt Halo på en stund er det vanskelig å forstå noe av forskjellige playlists... Men nå er det sånn at man får individuell XP-score på hver game-mode (big-team, slayer, mlg etc.)

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Aha, har faktisk spilt det en god stund. Men har egentlig bare konsentrert meg om og spille, ikke tenkt så mye på ranksystemet.

Men da får jeg bare prøve en playlist jeg ikke har spilt før da, eller noe. Ganske mange av de, egentlig :p

Lenke til kommentar

Ah, takker :)

Men trenger det faktisk ikke da, så om du ikke vil selv så, ja :p

Har 7 på Team Slayer. Så skal ikke røre det før på lørdagen nå, så det er i boks. Og en kompis hjalp meg og forstå systemet, ihvertfall halvveis, hehah. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...