vista223 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Okey! jeg fikk på noen effekter her.. men den 3-D greia? hvordan skrur jeg på den? hva heter den så jeg kan søke på google f.eks.!! Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Okey! jeg fikk på noen effekter her.. men den 3-D greia? hvordan skrur jeg på den? hva heter den så jeg kan søke på google f.eks.!! Cube... Aktiver ved hjelp av compizconfig... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 om jeg skrev riktig på hva som trengs av programmer så skal den ligge inne på system-den øverste menyen(vet ikke hva den heter på engelsk)-compizconfig dette programmet krever at du har installert grafikk driverene, om du ikke har eller vet om du har gjort det så finner du det på... system-administration-hardware drivers, her inne velger du grafikkdriverne og egentlig alt annet du finner Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 fant en video til deg, om du holder deg til den får du installert compiz Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 TusenTakk:D Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Det står at jeg må innstalere et program for å innstalere Flashplayer! Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 http://packages.ubuntu.com/search?suite=de...rds=flashplugin sudo apt-get install flashplugin-nonfree Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eller bare gå til Add/Remove Programs og søk på restricted. Så innstalerer du pakken ubuntu-restricted-extras. Har det meste du skulle trenge av denslags. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Dette kommer opp når jeg søker på Legg til/Fjern programmer: There is no matching application available. To broaden your search, choose "All available applications" or "All Open Source applications". Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Hva gjør jeg?? ( den nettsiden, det funker ikke å laste ned derfra. ) Lenke til kommentar
Del Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gå tilbake til Fjern/Legg til og velg "All available applications" som du ble bedt om, så søker du igjen. Ubuntu-restriced-extras er pakken du er ute etter. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Okey! prøver nå. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) kommer opp: There is no matching application available. Hva skal jeg gjøre nååååååååå??:@ Endret 8. desember 2008 av vista223 Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg fant det :D Lenke til kommentar
Del Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Flott Endret 8. desember 2008 av Del Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan får jeg lasta ned forskjellige programmer? det kommer alltid en rar feil melding?! :/ Dette kommer ofte: Error: Wrong architecture 'i386' Lenke til kommentar
Del Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det første du bør lære om linux er at installering av programmer er fundamentalt forskjellig fra windows. Det er kun helt unntaksvis at du selv leter opp programmer og installerer direkte. Pakkesystemet er det du typisk bruker, gjennom et av programmene (slik som Legg til/Fjern eller Synaptic), eller rett fra kommandolinja (med sudo aptitude eller sudo apt-get). Meldingen du fikk tyder på at du har forsøkt å installere 64-bit program på 32-bit OS. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 okey! Men kan jeg søke på F.eks. skype eller msn og lignende inne på Legg til/Fjern programmeR? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Prøv. Neste gang du lurer på noe, forsøk å finn ut av det selv. Prøv deg frem litt og google på ting du lurer på. Ingen her er spesielt interessert i å mate deg med teskje. Det har du kanskje vokst ifra selv også? Og med det melder jeg meg ut av tråden. EDIT: merk, jeg sier ikke at du ikke skal kunne spørre om ting her på forumet, for det er det fritt frem å gjøre. Men de fleste vil være veldig takknemlige (og betydelig mer hjelpsomme) dersom du faktisk har gjort litt innsats selv. Endret 8. desember 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 lol.. okey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå