Gjest g19 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har da et lite problem kan du si, om å finne ut av hva jeg skal gi eller gjøre for kjæresten, hun fyller også året før jul, og derfor en ekstra utfordring! hun bor et godt stykke ifra meg(avstandsforhold), så hun kommer til meg like før jul, derfor tenkte jeg å gjøre noe for henne i forbindelse hennes bursdag, ta henne med ut eller noe sånt, men vet ikke helt hvor jeg vil ta henne med ut i tilfelle. har også lyst å gi henne noe i tillegg, men hva? smykke av noe slag kanskje? Til jul har jeg iallefall tenkt å gi henne det ene hun nevnte hun hadde lyst på, men vil gi noe mer personlig til jul i tillegg, men synes det er litt vanskelig, og vi har kun vært sammen i en måned! så der trenger jeg nok litt hjelp. Har litt lyst å kjøpe henne et smykke av noe slag, men litt usikker på om det vil bli best å gi det til jul eller i en anledning når hun er hos meg(som bursdagsgave, evnt. sammen med at jeg tar henne med ut)? Takker for svar Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis du skal gi et smykke burde du enten være veldig trygg på smaken hennes, eller gi noe ganske nøytralt. Lenke til kommentar
Mannequin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Et smykke eller armbånd er fint. Hvis du har et bilde av deg og henne så kan du jo evt forstørre dette, eller putte det i en ramme eller noe slikt. Hvis du skal ta henne med ut ville jeg tatt henne med til et koselig sted (ikke noe dolly dimples, peppes pizza, egon opplegg). Gi henne litt flere ting, armbånd, smykke, øredobber, bamse + personlige ting, som har mening for dere to. Men vet ikke helt hvor langt i forholdet dere har kommet, ettersom dere bare har vært sammen i 1 måned. Så du må passe på at du ikke går litt for langt og overvelder henne helt. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Syns smykke er overkill etter kun 1 mnd i forholdet. Ta henne med på en av de bedre restaurantene hvor begge er pent kledd, også en tur til kino etterpå kanskje. Du spanderer alt. Så gaven blir en helaften istedet for noe gjenstand du gir. Syns det er mer passende for et så tidlig stadie. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 synes egentlig halskjede/armbånd/øredobber burde gå greit selv etter 1 måned, men til en viss grad....eller? Da tror jeg at jeg går for helaftenen, men jeg vil at det skal bli noe spesiellt, altså ikke sånn standard middag - kino, men hjelper vel på litt ved å finne et koselig sted. Burde vel finne på en god avslutning på kvelden også etter filmen eller hva jeg nå kommer til å bestemme meg for! Lenke til kommentar
maudio Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Dama mi fikk ett smykke på bursdagen sin, det var ett hjerte. SÅ til jul kjøpte jeg to øredobler som matcher smykket. + ett morsomt/romantisk brev som omhandler henne osv. Hun liker ostepopp,sjokolade og baldet topp. så jeg tar med det i samma slengen. ostepopp med julepynt på. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå