Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fetish om alkohol

Gjest Guest_Hegre_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hegre_*

Da jeg var i tenårene oppdaget jeg at jeg tente seksuelt på jenter/kvinner som var i alkoholrus. Mange menn har sansen for at damer blir fulle fordi de blir lettere å få til sengs, men dette handelr ikke om det. Jeg tenner på symptomene på alkoholrus. Jeg liker ustøhet, "susete" oppførsel, snøvling, tullprat, fnising og latter. Dette opplever jeg som feminint, løssøuppent og sexy. Jeg er naturligvis klar over at fyll ofte ender i krangling, spy og annen svært usexy symptomer.

Det liker jeg like lite som alle andre, jeg tenner på den "gode" fylla der kvinnen har det gøy. Som kjent blir noen kvinner kåte av å drikke, og dette er naturligvis en del av fetishen min. Jeg må presisere at jeg aldri snikskjenker, aldri utnytter seksuelt damer som er for fulle til å ta vare på seg selv. Jeg trodde lenge at jeg var alene om dette, men for noen år siden oppdaget jeg ett (forholdsvis) stort miljø på nettet. Jeg har kontakt med med andre over nettet, balnt annet andre nordmenn.

Kommentarer?

Er du kanskje en av oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare få legge til at jeg ikke er en av de som tenner på det her. Jeg har heller ikke hørt om en sånn form for fetisj. Har hørt om folk som tenner på trær,mat,eksospotte,strømpebukse,avføring,smerte...ja you name it.

Ohh by the way... Har du noe form for link etc som forklarer denne formen for fetisj, eller hva det kalles?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hegre_*
Må bare få legge til at jeg ikke er en av de som tenner på det her. Jeg har heller ikke hørt om en sånn form for fetisj. Har hørt om folk som tenner på trær,mat,eksospotte,strømpebukse,avføring,smerte...ja you name it.

Ohh by the way... Har du noe form for link etc som forklarer denne formen for fetisj, eller hva det kalles?

Jeg tror ikke det er umulig å dikte opp en fetish som ikke allerede finnes i virkeligheten ....

Det finnes nettsteder som forklarer denne fetishen, men de er nok bare for oss innvidde. Ikke slik å forstå at det er ulovlig så tvilsomt det som finnes der, men du forstår sikkert.

Det handler om å bryte et tabu, for berusede kvinner er desverre ennå langt mere mistenkeliggjort enn menn. Det handler om kvinner som bevist velger å slå ut håret og selv velge å miste kontrollen. Det handler om at noen kvinner noen ganger virker mere feminine, ville, sexy og morsomme når de kommer på en snurr!

håper dette forklarer litt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...