ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg teller for øyeblikket dager ned til at Darkfall Online skal komme ut, og er med i clanen Sanguis Argentum, som er en Mercenary Roleplaying clan. Forskjellige folk fra clanen har tenkt til å lage en clan-recruitment film, men ingen er spesielt gode. Jeg har eksperimentert litt med Windows Movie Maker og Fraps før, men intet mer enn det. Kan jo basics, legge inn filmer i movie maker, legge til soundtrack, etc, men ikke noe avansert. Jeg har lyst til å lage filmer som og dette , men trenger altså hjelp for å klare dette. Noen som har noen gode råd? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 har hørt at sony vegas skal være et bra program til å lage filmer i. men jeg har aldri testet det. sett en del game filmer som er laget i vegas og det er mange bra filmer som er blitt laga =) kan jo pørve ut vegas? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg kan jo komme med den tilbakemeldingen som ofte bør komme først etter at man har begynt å rote i Movie Maker. Lær deg heller litt basic dramaturgi/fortellerteknikk/klippelære. Så vil det hjelpe deg mye lettere ut av startgropa enn cheesy effekter i Vegas e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå