Gå til innhold

Hva betyr "Rant 'n Rave" (Usa)

Delvis

Anbefalte innlegg

En selger på eBay sank i jorden, da han skjønte han hadde tatt spottpris for varen jeg vant :p

Dette er over et halvt år siden. Det hele endte med Paypal-dispute, og jeg fikk pengene tilbake.

Nå dukker han opp igjen og har dårlig samvitighet(uten å si det rett ut). Først skulle han sende det, og da først og jeg betale etterpå. Det gikk et par mndr og ingenting skjedde. Hva fanden skrev jeg; har du ombestemt deg på nytt..? Hva er det du tuller med, bestem deg nå! - eller no sånt skrev jeg.

Han sa han ikke hadde fått tak i papp til å sende i enda, men hvis jeg heller ville gå for en langt dyrere sak ( vinyl LP-plate dette) var det greit for han sa han, han kunne la være sende den han. Men hverken beklage eller innrømme noe var han i stand til :roll:

Ble forarget, og skrev at han gjorde jo ikke annet enn å lage bryderi, så jeg var ikke interessert i noe samme hva.

Så ble det stilt et par uker, før han mailer igjen nå - og sier at "dispite your Rant 'n Rave.." så kom han til å sende den, enten jeg ville eller ikke. Hvis jeg ikke ville betale, kunne jeg bare la vær sa han (dreide seg om ca $ 85 dette, samleobjekt.. den ligger normalt på flere 100 dollar)

Noe så rare folk :dontgetit: Sa han fikk gjøre som han ville, men skulle selvsagt betale om den kommer og er som den skal være.

Men så til saken; Hva betyr egentlig det uttrykket "Rant 'n Rave"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitat fra answers.com:

"Rant N' Rave ~ rant and rave:

Talk loudly and vehemently, especially in anger, as in There you go again, ranting and raving about the neighbor's car in your driveway. This idiom is a redundancy, since rant and rave mean just about the same thing, but probably survives on account of its alliterative appeal."

Etter det jeg kan skjønne er det vel et uttrykk man kan bruke når vedkommende virkelig klager og bærer seg ille over et eller annet.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...