Sephiroth Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg sliter med SMÅ hakking når jeg spiller CS. det er ikke direkte lagg, men sånn små lagging hele tiden. Samme om jeg spiller med mange, eller bare alene, det hakker/lagger for det. dette har aldri vert noe problem tidligere. Noen som har noe forslag til ossen jeg kan bli kvitt det?? System: Win XP 800Mhz Thunderbird Abit Kt7-RAID 384Mb Ram G-Force 2 PRO, Version: 23.11 Har oxo testet 21.83. 36GB HDD Sephiroth [ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-01-17 19:28 ] Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 FORMATER, og legg in alt på nytt!!! Det funker alltid for meg Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Har vudret det, men da får jeg så JÆVLIG mye jeg må legge inn å sette opp igjen.... Skal på LAN i morgen oxo, så jeg vil ikke ta noen sjanser (det gjorde jeg forje LAN) Noen ande md noen BEDRE forslag? Sephiroth Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 prøv å defragmentere hden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå