Pricks Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvis det bare blir prikker over, så la det være litt igjen der. Det er jo bare pynt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Barber først med hårene for å ta det verste av hårene, og så barberer du forsiktig mot hårene for å få en helt glatt finish. Bruk lotion eller noe annet med samme funksjon etter at du er ferdig for å unngå betente hårsekker, nupper etc. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Liker Glatt og trimmet godt Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 keep it going, please ; D Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg ser ikke poenget med å gjøre det flere ganger for dagen, eller hver dag.. Jeg gjør det når jeg ser at det er behov for det x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ingenting som er verre enn stubber. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Stubber er kjempe irriterende og sikkert stikkende fot partnern. Men kan vel ikke være helt bra å gjøre det flere ganger daglig. I hvertfall ikke hvis du ikke har fast kjæreste. Men anbefaler Unirens sin Etter Intimbarberings gelè framfor vibratorrens. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Flere ganger for dagen er å be om irritert hud. En gang for dagen holder lenge. Etterbehandling er selvsagt et must. Jeg vurderer å begynne å vokse i stedet for, varer lengre, null stubber. Lenke til kommentar
Bobina Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bruk NYE, gode høvler.. Og gelè beregner for intimbarbering... Smør deg med en parfymefri krem etterpå.. f.eks noe så enkelt som spenol? 2 ganger i uken holder vel...? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Erm, jeg er gutt og lurer på om jeg bør ta ''skogen''. Har aldri gjort det men hører rykter om at håret blir tykkere og skarpt og vondt. Jeg vet at det er sånn med når man barberer seg i fjeset. Så der er vel slik. Det kan jo være ett problem. Endret 17. desember 2008 av SxTxRxIxFxExR Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det at håret blir tykkere etc. er bullshit, både i ansiktet og ellers. Hvis du er redd for det, og har smerteterskelen til det, er jo voksing et alternativ. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Liker stripe jeg da men, helt glatt er også å foretrekke. (: Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det at håret blir tykkere etc. er bullshit, både i ansiktet og ellers. Hvis du er redd for det, og har smerteterskelen til det, er jo voksing et alternativ. Er litt skeptisk til hvordan det hadde vært å vokse pungen. River vel nesten av hele utstyret når den skal av? PS: Jeg har aldri vokset noe, så mulig jeg absolutt ikke veit hva jeg prater om Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Blir det mindre vondt å vokse seg over tid? Hvor lang tid snakker vi om før det ikke er så vondt lenger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er definitivt noe man venner seg til, men aldri helt. Det gjør fortsatt vondt, uansett hvor lenge du driver med det. Men du river nok ikke løs noenting. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ok, må jo prøve noe nytt en gang i blant Vet ikke hva jeg skal si om voksing, men det høres vondt ut. Tanken på å ha et deillig glatt underliv derimot mener jeg kan oppveie det litt. Vi får se hva det blir til. Takk for svar. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ser for meg at barbering er et bedre, mindre smertefullt alternativ til voksing Men så har ikke jeg prøvd det da. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis man kutter seg kan man bruke en blodstillerstift, du kan jo teste en razorburn-relief og en razorbump-relief,og hvis man får hår som gror innover kan man kjøpe en krem mot dette, nå skal det sies at det koster mye penger for disse produktene, men de fungerer hvertfall i ansiktet mitt, og de få gangene jeg får problemer nedentil. Du kan jo også prøve en annen høvel, høvlene du får kjøpt på rema er gjerne av dårlig kvalitet, jeg har ekstremt dårlige erfaringer med produkter fra Gillette, utenom DE-bladene deres. Du kan jo titte på en høvel og krem fra Feather, de leverer det skarpeste barberbladene på markedet når det gjelder DE-blader, og jeg har hørt at folk har likt den høvelen ganske så bra. Barbershop.no fører disse produktene hvertfall. Bare spør hvis du lurer på noe mer om disse produktene, jeg har fått en god del kunnskap om barbering de siste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg