Stifi Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Har den nyeste NVIDIA driveren (180.48) og prøvd å skru av "shadows", men hjelper stort lite. System finner dere i signaturen Bilder: Flere som har dette problemet? Endret 7. desember 2008 av Stifi Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Går det an å skru skygger av helt? Isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Ja, er sånn her også, men med ati kort. Mener det var en her inne som sa det var det samme på ps3 også. spill i noen timer og du legger ikke merke til det.. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Lattis at det ikke går an å skru det av helt. Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Man MÅ jo ha skygger.. Ellers blir jo spillfølelsen "flat"... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det er ikke et problem du har der, Det ER spillet som har et problem.Har selv også slike skygger, utrolig stygge, SISTE gang jeg kjøper et spill . Back to where i belong Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Skyggen i GTAIV er knall! Selvsagt, helt perfekte er de ikke, men de er knallbra, uten tvil! 10 ganger bedre en f.eks. FarCry 2 sine som er alt for detaljerte. Skyggene i GTA IV er skikkelig diffuse og ekte, og da spesielt om du har på motion blur, da ser det rett og slett fantastisk ut! Endret 12. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 selvin, er du blind? Eller så du ikke de bildene som trådstarteren har lagt ut. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Nå har jeg riktignok skygger på max detail, og det kombinert med blur ser helt fantastisk ut. Prøv selv Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 hehe, sry. var for frekk kansje. Men jeg klarer ikke alt på maks! så jeg vet ikke hvordan det ser ut da! opplever fin FPS på medium, utover det er det bare lagging Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå