NorthThe_Great Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Xbox 360 wlan adapter er litt vel dyrt, så jeg tenkte å kjøpe et ganske billig usb-adapter, men vil enhver usb-dongle funke? Selv de på chlas olson, uten noe hokkus-pokkus? På forhånd takk. Endret 7. desember 2008 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror det bare er Xbox sin offisielle adapter som fungerer, desverre. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det fungerer nok ikke nei... Det du kan gjøre, er å koble på en datamaskin til et trådløst nettverk, og koble til 360en til PCen med kabel. Så lager du en bro mellom disse tilkoblingene. Har aldri prøvd det selv, men har lest om andre som har fått det til. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du må nok ta steget ut å kjøpe adapteren ja... Alt for mye stress å lage bro og ha en bærbar pc stående ved den at all times osv. Endte opp med at jeg bare kjøpte den, da jeg prøvde å finne andre løsninger... :/ Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Takk for raske svar, men hva med dette: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...23010401AAp2L9Z Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Har du ikke routeren i nærheten da? Sparer både penger og beholder hastighet om du bruker kabel. Endret 7. desember 2008 av ScreamRape Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Nope, router og 360 er i to forskjellige etasjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tp kabler er jo den biligste og beste løsning. Tp kabler er jo også sjuuukt bilig Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Så... dere foreslår at jeg legger en internettkabel gjennom hele huset, opp en etasje og gjennom alle dører? Endret 7. desember 2008 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Går vell an og legge den ned langs lister osv , dvs ut av syne. Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Sorry, ikke bare er det nær sagt umulig, men også litt vel mye arbeid. Mitt spøsrmål består, hva med det som står her: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...23010401AAp2L9Z Endret 7. desember 2008 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som innrømmer at de tok feil? Eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi tar ikke feil selvom du ikke gidder og legge ledningen langs listene . Net boxen vår er i tredje etasje jeg har dratt ledningen ned til kjelleren og ledningen er umulig og se Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sier bare at du sparer deg MASSE stress ved å kjøpe en offisiell adapter. Funker strålende med god rekkevidde. Prøvde 3 forskjellige usb nettverks adaptere, ingen funket. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er selv meget fornøyd med min adapter. Priser ligger på rundt 550,- m/ porto. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå