bennybanan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei, tenkte å bestille litt fra www.play.com. Vil alle ps3 spill fungere på en hvilken som helst versjon av ps3 i Norge? Kjøpte ps3en litt for seint så jeg har "billig-versjonen" med 2 usb porter og ingen støtte for ps2 spill... BB Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ps3 er sonefri på alle ps3 spill, så om du har 40 gig versjonen så skal det ha ingenting å sei... Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Nice, tenkte å bestille med Little Big Planet fra play.com. Virker dødsfett:D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Play.com er i England, og de bruker samme sone som oss, så uansett om det hadde vært soneinndeling hadde det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nice, tenkte å bestille med Little Big Planet fra play.com. Virker dødsfett:D D è dødsfett Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bare ett tips, trur det vil koste omtrent det samme å kjøpe det i butikk i Norge nå man regner med moms etc på de 30 pundene. Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bare ett tips, trur det vil koste omtrent det samme å kjøpe det i butikk i Norge nå man regner med moms etc på de 30 pundene. Eller er jeg helt på jordet? Ja. +25% + 99kr. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Selv om spillene lar seg spille helt fint på alle konsoller, så er det ofte slik at ekstra-ting fra PSN-store krever at du har kjøpt spillet i samme region der du har PSN-konto. Når det er sagt så er det ikke noe problem å skaffe seg PSN-konto fra USA. Bare vær oppmerksom på det. Jeg kjøpte map pack til Call of Duty 4 fra Norsk PSN-store, og det funket ikke på min amerikanske COD4-versjon, så jeg måtte kjøpe det en gang til fra min USA-konto Endret 7. desember 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Selv om spillene lar seg spille helt fint på alle konsoller, så er det ofte slik at ekstra-ting fra PSN-store krever at du har kjøpt spillet i samme region der du har PSN-konto. Når det er sagt så er det ikke noe problem å skaffe seg PSN-konto fra USA. Bare vær oppmerksom på det. Jeg kjøpte map pack til Call of Duty 4 fra Norsk PSN-store, og det funket ikke på min amerikanske COD4-versjon, så jeg måtte kjøpe det en gang til fra min USA-konto England ligger i Europa, sammen med Norge. Trådstarter viste ikke at play.com ligger i Europa Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sant.. Tenkte ikke over at det var snakk om en europeisk butikk. Men det var mer et generelt tips, siden trådstarter lurte på om spillene var sonefrie. Det er vel et "ja, med forbehold" Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare ett tips, trur det vil koste omtrent det samme å kjøpe det i butikk i Norge nå man regner med moms etc på de 30 pundene. Eller er jeg helt på jordet? Ja. +25% + 99kr. Pluss fortollingsgebyr fra posten på ca. 75kr. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gidder ikke lese hva alle andre har svart, MEN: jeg kjøpte 2 spill da jeg var i USA, og de fungerte knall på min PS3 (40 gb) Kjøpte også en bluray, men den funka ikke, den gjaldt bare for sone A , og her r d jo sone B.. Eller no sånn BTW de to spilla jeg kjøpte var BF: BC, og grand turisimo. Kosta halvparten av hva d koster i Norge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kjøp LBP fra dvd.co.uk. der blir det under 200 og du slipepr toll og styr mitt ble sendt fra dem 17 desember. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Bare ett tips, trur det vil koste omtrent det samme å kjøpe det i butikk i Norge nå man regner med moms etc på de 30 pundene. Eller er jeg helt på jordet? Ja. +25% + 99kr. Pluss fortollingsgebyr fra posten på ca. 75kr. De 99kr som han har listet opp er fortollingsgebyret, så nei, ikke pluss 75kr Edit: Er det fortollingsgebyr på cd/dvd/spill? Se på eksempelet her. Eller kommer dette i tillegg uansett? Endret 20. desember 2008 av lockdog Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 De 99kr som han har listet opp er fortollingsgebyret, så nei, ikke pluss 75kr Edit: Er det fortollingsgebyr på cd/dvd/spill? Se på eksempelet her. Eller kommer dette i tillegg uansett? Det er fortollingsgebyr ja. Det er posten som står for det, de skal ha betaling for å regne ut hvor mye mva og eventuell toll du skal betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå