Gå til innhold

PS3 spill fra USA, fungerer på alle ps3er?

bennybanan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om spillene lar seg spille helt fint på alle konsoller, så er det ofte slik at ekstra-ting fra PSN-store krever at du har kjøpt spillet i samme region der du har PSN-konto.

Når det er sagt så er det ikke noe problem å skaffe seg PSN-konto fra USA. Bare vær oppmerksom på det. Jeg kjøpte map pack til Call of Duty 4 fra Norsk PSN-store, og det funket ikke på min amerikanske COD4-versjon, så jeg måtte kjøpe det en gang til fra min USA-konto

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Selv om spillene lar seg spille helt fint på alle konsoller, så er det ofte slik at ekstra-ting fra PSN-store krever at du har kjøpt spillet i samme region der du har PSN-konto.

Når det er sagt så er det ikke noe problem å skaffe seg PSN-konto fra USA. Bare vær oppmerksom på det. Jeg kjøpte map pack til Call of Duty 4 fra Norsk PSN-store, og det funket ikke på min amerikanske COD4-versjon, så jeg måtte kjøpe det en gang til fra min USA-konto

England ligger i Europa, sammen med Norge. :)

Trådstarter viste ikke at play.com ligger i Europa ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gidder ikke lese hva alle andre har svart, MEN:

jeg kjøpte 2 spill da jeg var i USA, og de fungerte knall på min PS3 (40 gb)

Kjøpte også en bluray, men den funka ikke, den gjaldt bare for sone A , og her r d jo sone B.. Eller no sånn

BTW de to spilla jeg kjøpte var BF: BC, og grand turisimo. Kosta halvparten av hva d koster i Norge :D

Lenke til kommentar
Bare ett tips, trur det vil koste omtrent det samme å kjøpe det i butikk i Norge nå man regner med moms etc på de 30 pundene. Eller er jeg helt på jordet? :innocent:

Ja. +25% + 99kr.

Pluss fortollingsgebyr fra posten på ca. 75kr.

De 99kr som han har listet opp er fortollingsgebyret, så nei, ikke pluss 75kr :p

Edit:

Er det fortollingsgebyr på cd/dvd/spill?

Se på eksempelet her.

Eller kommer dette i tillegg uansett?

Endret av lockdog
Lenke til kommentar
De 99kr som han har listet opp er fortollingsgebyret, så nei, ikke pluss 75kr :p

Edit:

Er det fortollingsgebyr på cd/dvd/spill?

Se på eksempelet her.

Eller kommer dette i tillegg uansett?

Det er fortollingsgebyr ja. Det er posten som står for det, de skal ha betaling for å regne ut hvor mye mva og eventuell toll du skal betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...