Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem, liker ei jente men har ikke nr eller noe

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

For en stund tilbake fikk jeg interesse for ei jente jeg møtte på en fest, vi utvekslet nr og har møttes gjevnlig etter det å vi flørter en del og sånn men jeg har valgt å være litt forsiktig, fordi jeg ikke er helt sikker på hva jeg føler for henne. Og det ser ikke ut som det går så fort fremover, sikkert pga flere ting og at jeg har driti litt på draget.

Dere skjønner når jeg først ble kjent med henne så var hun halveis inn i et forhold med en annen, men hun kuttet etterhvert ut han av diverse grunner, blandt annet at han ble så sykt sjalu når hun var med meg. Derfor ville liksom ikke jeg blande meg så mye. Men ihvertfall her om dagen var jeg ute, uten henne.. og da møtte jeg ei jente, vi stod bare ute å røyka og begynte tilfeldigvis og prate litt før jeg dro videre. Så møtte jeg henne igjen seinere, denne gangen var jeg ganske full, mens hun var edru. Hun husket ihvertfall meg og hun kom bort til meg å kyssa meg, MENS hun andre jenta stod ved siden av meg. Jeg skjønner jo at det ikke var noe sjakktrekk, men for å være helt ærlig så likte jeg det jo. Jeg kan jo fortsatt håpe at hun ikke så det, men hun ble litt taus etterpå så vet ikke helt..

Så går kvelden videre og hun første jenta drar etterhvert i sånn 2tiden fordi hun begynte å bli sliten, etter hun dro var jeg litt bitter fordi jeg glemte å spørre hun andre jenta om nummeret eller noe, jeg har med andre ord ikke noen måte å ta konakt med henne igjen. Jeg og noen flere kompiser av meg var fortsatt i humør så vi fortsatt til litt seinere på kvelden før vi begynte på hjemmeveien. På veien hjem så jeg at det var en kompis som hadde nach hos seg og gjett hvem som var der da. Hun jenta IGJEN, ble ikke til mer en vi pratet litt og sånn da, og jeg orket ikke spørre om noe nr siden hun hadde masse folk rundt seg og sånn og det ble til at jeg bare dro hjem.

Når jeg kommer hjem, det er først da jeg tenker over hvor jævli dum jeg var, jeg har veeeldig lyst til å møte denne jenta igjen, men jeg husker ikke hva hun heter, ikke hvor hun bor, ikke har jeg noen nummer. Eneste er at vi tydeligvis har noen felles bekjente. Synes det blir litt rart å gå bort til som er sånne venner jeg bare hilser på men aldri er med liksom om ei jente som var med de engang hvis dere skjønner. Jeg bor jo i by så var litt tilfeldig at vi møttes så mange ganger bare sånn helt random, så vet ikke om det er noe å satse på å treffe random igjen hehe :p

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hun jente nr 1 går det så jævli treigt med, jente nr 2 får jeg ikke kontakta :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Jente_*

Skjønner ikke helt hva du vil ha svar på? Om du skal velge jente nr1 eller nr2?

Hvis du vil ha tak i jente nr2. så er det vel bare å spørre litt rundt, for har dere felles bekjente så er det vel noen som vet det. Og facebook er jo alltids en løsning? Spesielt om noen tok bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...