heggstad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei! Det har virkelig blitt lenge siden jeg har postet noe her, ettersom hele høsten har vært bare et stort mas. Vet ikke hva dere synes men... Har i alle fall prøvd meg på dette motivet. Hva synes dere? Ønsker dessuten den mest strenge kritikken dere kan få ut. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det første ser bra ut, men det er for mye luft til venstre. Det andre er best av disse to, men det plager litt at ikke hele pynten er med i bildet. Fin vinkel. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg var litt usikker på hva du egentlig ville formidle med motivet - savner en bakgrunn eller noe mer i bildet for å sette det i sammenheng. Slik som det er kunne nummer 2 passere som illustrasjon for en svartmetall-cd. Om dette er bra eller dårlig får du bestemme selv. Jeg må i alle fall gi litt pluss for at jeg måtte tenke over bildet før jeg kunne kommentere. EDIT: Synes det er greit at stjernen er klippet på høyresiden. Endret 7. desember 2008 av Grizzmo Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takker for kritikken så langt! Motivet bak bildet, vet jeg egentlig ikke. Men skulle prøve å få til et altarnativt og stilrent julebilde. Er fortsatt interssert i kritikk.. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det første jeg tenker på når jeg ser dette bildet, er en utradisjonell jul, med svart istedenfor rødt. En litt trist jul. All julepynten er bare sånn halvveis... Hvet egentlig ikke helt hva, men jeg synes det er et eller annet som mangler. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Litt kult dystert bilde, men gir meg ingenting bortsett fra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå