DoffeLoffe Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg trenger et bra program for å få informasjon over temperaturer i datan, farten til vifter, cpu-fart ol. Er det noen som hvet om noen bra programmer? Har sett at det ofte brukes cpu-z i tester i overclocking.no, men når jeg prøver å kjøre programmet restarter datamaskinen min og mappen med programmet forsvinner. :-? Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pc Alert III syns jeg er digg. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pc Alert III syns jeg er digg. enig. du finner det på msi sine hjemmesider. Hvis du vil ha noe mer avansert så anbefaler jeg motherboardmonitor. har du asus-mobo så anbefaler jeg og asus pcprobe. det synes jeg er bra. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 et alternativ er MBM (MotherBoardMonitor) i kombinasjon med et prog som heter samurize.. MBM finns på google og download.com og samurize finnes på google Lenke til kommentar
DoffeLoffe Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Takker og bukker Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Asus pcprobe er ikke no bra! Påstår at min cpu temp er 36 grader , og den er egentlig på 45-50 grader! Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det man kan stole mest på er Motherboard Monitor. Den leser av de samme greiene som det biosen leser av med! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Får ikke mb til å funke , eller viss det funker så ligger min cpu på 0 grader mens cpu vifta har 0 omdreininger Lenke til kommentar
cow Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Får ikke mb til å funke , eller viss det funker så ligger min cpu på 0 grader mens cpu vifta har 0 omdreininger hadde samma problemet.last ned nyeste bios så skal det funke! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hmmm , liker ikke å styre med bios og slikt! Kunne tenkt meg den 1002g biosen me finner den ikke på asus sine sider og jeg har ikke peiling på bios installeringer , hørt at viss man gjør det feil så kan hk lbi ødelagt! Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 På MBM, gå inn på settings, temperatures, gjør følgende: Velg sensor1 på sensor. Velg så hvem den skal vise. Det er Asus 2. Sånn! Det fungerer hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Får ikke mb til å funke , eller viss det funker så ligger min cpu på 0 grader mens cpu vifta har 0 omdreininger Jeg får heller ikke vifta til å funke. ;P Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 du må bruke det som ditt hk lager har laget Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 du må bruke det som ditt hk lager har laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå