marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Har fått et iffy lite kjedelig problem. PC-en kommer nå inn i XP-bildet, der den står å laster. Og det er alt den gjør. Kommer aldri til skrivebordet. Har startet PC-en i sikkerhetsmodus, men hun vil ikke starte opp Windows da heller. Noen ideer / tanker / ideer? Endret 8. desember 2008 av marw_the_big_headed_rhino Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) iffy> Unsound, incorrect, improbable, suspicious. Endret 7. desember 2008 av marw_the_big_headed_rhino Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Takk for hjelpen. Hvis du lurer pa hva iffy er, anbefaler jeg deg a sende meg en pm i stedet for a lage et innlegg pa noe som ikke har noe som helst med min post a gjore. Hvilket du selv akkurat gjorde... Hvorfor sendte ikke du bare en pm med svar? Så til spm ditt,har du prøvd å boote fra xp cd å kjøre recovery? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 He/he, point taken. Nei, har ikke gjort det. XPcden ligger i en eller annen plass og dukker nok ikke opp igjen med det forste. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 He/he, point taken. Nei, har ikke gjort det. XPcden ligger i en eller annen plass og dukker nok ikke opp igjen med det forste. Samme feil i sikkermodus også?Står kun og loader?. Prøv og koble bort det som du kan koble bort,å se om det hjelper noe. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Nå fungerer ikke noe som helst. Nå får jeg bare at NTLDR mangler, og ingenting skjer. Forsøkte å boote opp for å gjøre reparasjon fra en Windows XP-CD, men får beskjed at disken er så herpet at det ikke er mulig. Disken dukker opp som en Samsung 750GB disk i Linux, men det er tydeligvis ikke noe filsystem på den. Contents er nothing (i linux), Volume er 750GB media, og Free Space er 9,5MB. Filesystem type msdos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå