Haansi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er med i betaen, ja. Felles00 heter jeg Dessverre er brukeren registrert i USA, så jeg kan bare vandre rundt i US-verdenen Så hvis noen vet om noen jeg kan kontakte, som muligens kan få endret landet på PSN-brukeren, så hadde jeg blitt veldig takknemlig Home blir jo installert på alle kontoene på maskinen uansett? Er jo bare å lage en EU-konto. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er med i betaen, ja. Felles00 heter jeg Dessverre er brukeren registrert i USA, så jeg kan bare vandre rundt i US-verdenen Så hvis noen vet om noen jeg kan kontakte, som muligens kan få endret landet på PSN-brukeren, så hadde jeg blitt veldig takknemlig Home blir jo installert på alle kontoene på maskinen uansett? Er jo bare å lage en EU-konto. Jaja, vet det, men jeg vil jo gjerne ha alt på en bruker.. Er jo litt kiipt om jeg har all spillfremgang, mine litt over 100 trophies og lignende på én bruker, mens jeg må være i Home på en annen. Om kompisene mine bestemmer seg for å hoppe rett inn i et spill fra Home, så må jeg da skifte bruker og sånn.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Lagde en Club ved navn "Diskusjon" join om dere vil. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lagde en Club ved navn "Diskusjon" join om dere vil. Hvordan joiner man? har ikke sjekket det ut selv enda. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Lagde en Club ved navn "Diskusjon" join om dere vil. Hvordan joiner man? har ikke sjekket det ut selv enda. Søk "diskusjon" på club og prøv å join, så skal jeg godta. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da var jeg også med i Home. Bare å legge meg til om dere vil ta et slag bowling eller to Nick: Flekken Lenke til kommentar
Mr Powerful Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjerringa er klar for litt gaming ! Nick: kristin222 Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Slenger med på her, Puffyp Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tar gjerne en jeg også. Føler jeg treffer nicket ditt uansett hvor jeg snur trynet mitt. OK. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Har nå oppdatert tråden i og med PlayStation®Home er lansert og alle får tilgang. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg legger til link til denne tråden på førstesiden i Home Diskusjonstråden så ikke alle poster PSN ID i den tråden Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 PSN: Haansi Bare add meg, har home allerede. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Add meg gjerne når jeg har fått lastet ned home. PSN: Rullerundt Skal oppdatere siggen etter hvert. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Koslig om dere stikker innom: Toskabomlo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå