langtongting Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg vet det har vært slike tråder for diverse spill, men jeg prøver allikevel en her for oss som er inne på PlayStation®Home.Dette fordi at jeg ofte lurer på om det er noen folk fra forumet der inne. Samtidig er det få som har sitt PSN nick i signaturen. Det får være opp til moderatorene å vurdere om denne tråden skal få være. Så ser vi om vi tar en runde bowling, biljard eller noe. Mitt PSN kan dere se i signaturen. Add meg gjerne. Endret 11. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg er med. Legg meg til hvis vi skal møtes/spille sammen PSN ¨|| \ ¨/ ¨\/ Endret 8. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har ikke fulgt så mye med i det siste, har det kommet en åpen beta? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er alltids med jeg og til litt kos PSN ID: Toman85 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har ikke fulgt så mye med i det siste, har det kommet en åpen beta? Nei, det har ikke kommet åpen Beta enda, men send meg en PM så kan jeg fikse Home Beta til deg On topic: Min PSN ID er Kris93. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har også Home Beta PSN: Haansi Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Home beta, har det kommet :S Hva er det? Eller står det i førsteposten? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Home beta, har det kommet :S Hva er det? Eller står det i førsteposten? Du har ikke vurdert å lese i denne tråden for å finne ut av det? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har ikke fulgt så mye med i det siste, har det kommet en åpen beta? Nei, det har ikke kommet åpen Beta enda, men send meg en PM så kan jeg fikse Home Beta til deg On topic: Min PSN ID er Kris93. Har du beta nøkler å dele ut? Du kan gjerne gi meg en også, om du har lyst Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 tar gjerne en jeg også. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 tar gjerne en jeg også. Føler jeg treffer nicket ditt uansett hvor jeg snur trynet mitt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Home beta, har det kommet :S Har du beta nøkler å dele ut? Du kan gjerne gi meg en også, om du har lyst tar gjerne en jeg også. Send en PM til meg så kan jeg gi dere. Men orker ikke å sende ut PM's til alle som spør i tråden, mye lettere å svare på PMer dere har sendt Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er allerede med i betaen Nick: Heronemis Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er også med i betaen: Vrenne Skriv i meldingen hvem du er på diskusjon.no slik at jeg vet det. Legger ikke til folk uten den kommentaren! Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er med jeg også. Nick; Thorvaldo Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er også med i betaen PSN: RealNick Add meg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er med i betaen, ja. Felles00 heter jeg Dessverre er brukeren registrert i USA, så jeg kan bare vandre rundt i US-verdenen Så hvis noen vet om noen jeg kan kontakte, som muligens kan få endret landet på PSN-brukeren, så hadde jeg blitt veldig takknemlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå