Gå til innhold

Splinter cell hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei jeg har netopp KJØPT splinter cell i butikken (et utrolig bra spill!!!!!)

Jeg har kommet til brettet de du skal infiltrere CIA sitt hovedkvarter...... men det store problemet er at jeg ikke finner veien inn....

Kan noen hjelpe????????

Setter stor pris på det......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til venstre for hovedinngangen er det en transformator med et gjerde rundt, og to viftehull på veggen.

Klatre over gjerdet, gå opp på transformatoren, hopp så over til hullet til venstre. Du må åpne en luke for å komme deg inn. Er de rask nok står viften fortsatt stille og vips så er du inne :)

Lenke til kommentar

Dere er litt kjappe nå. Ingen som husker hvor infernalsk vanskelig det er å se åpningen i piggtråden på toppen av det gjerdet i stupmørket? Sprang rundt i minst en time før jeg fant hullet med ren flaks. Slo ut alle vaktene etc. Klatra opp og ned det gjerdet 50 ganger sikkert. Åpninga er helt i hjørnet nær veggen, lengst bort fra inngangsdøra.

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen! jeg er inne nå..... men det neste rommet er det et gjerde og en mann som vaser rundt hvordan kommer jeg meg videre?

Forrresten er det som om mange skygger og lignende peker mot meg og forfølger meg, jeg kjører i 1024x768 og alle innstillinger på fullt (har skjermkort ATI radeon 9700 pro.......)

 

All hjelp takkes!!!!!

Lenke til kommentar
Dere er litt kjappe nå. Ingen som husker hvor infernalsk vanskelig det er å se åpningen i piggtråden på toppen av det gjerdet i stupmørket? Sprang rundt i minst en time før jeg fant hullet med ren flaks. Slo ut alle vaktene etc. Klatra opp og ned det gjerdet 50 ganger sikkert. Åpninga er helt i hjørnet nær veggen, lengst bort fra inngangsdøra.

 

I en time!? Brukte ikke 5 min på å finne det engang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...