TDK Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei jeg har netopp KJØPT splinter cell i butikken (et utrolig bra spill!!!!!) Jeg har kommet til brettet de du skal infiltrere CIA sitt hovedkvarter...... men det store problemet er at jeg ikke finner veien inn.... Kan noen hjelpe???????? Setter stor pris på det...... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Til venstre for hovedinngangen er det en transformator med et gjerde rundt, og to viftehull på veggen. Klatre over gjerdet, gå opp på transformatoren, hopp så over til hullet til venstre. Du må åpne en luke for å komme deg inn. Er de rask nok står viften fortsatt stille og vips så er du inne Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Gå bort over veien og helt på venstre side av bygget finner du kjølesystemet. Der må du klatre over gjerdet og hoppe inn i kjølesystemet. Dette må gjøres fort siden kjølesystemet slåes på etter en stund (tror det var 3 min). Lykke til! EDIT: Du svarte før meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Dere er litt kjappe nå. Ingen som husker hvor infernalsk vanskelig det er å se åpningen i piggtråden på toppen av det gjerdet i stupmørket? Sprang rundt i minst en time før jeg fant hullet med ren flaks. Slo ut alle vaktene etc. Klatra opp og ned det gjerdet 50 ganger sikkert. Åpninga er helt i hjørnet nær veggen, lengst bort fra inngangsdøra. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Tusen takk for hjelpen! jeg er inne nå..... men det neste rommet er det et gjerde og en mann som vaser rundt hvordan kommer jeg meg videre? Forrresten er det som om mange skygger og lignende peker mot meg og forfølger meg, jeg kjører i 1024x768 og alle innstillinger på fullt (har skjermkort ATI radeon 9700 pro.......) All hjelp takkes!!!!! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du venter til han går, og så hopper du over gjerdet. Ta da. http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/s...nter_cell_d.txt Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 argh! jeg fikk aldri til det der med vifta.. jeg gikk inn på taket over hovedinngangen, da havna jeg inne i lobbyen. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hehe samme her. Tiden rant ut for meg så jeg tok meg bare en tur rundt og så meg om. Fant renna ganske fort. Skal ikke akkurat være noe problem å komme seg inn. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 er inne nå jeg er i det rommet heisen er og kommer meg ikke videre.... har jo ingen våpen..... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dere er litt kjappe nå. Ingen som husker hvor infernalsk vanskelig det er å se åpningen i piggtråden på toppen av det gjerdet i stupmørket? Sprang rundt i minst en time før jeg fant hullet med ren flaks. Slo ut alle vaktene etc. Klatra opp og ned det gjerdet 50 ganger sikkert. Åpninga er helt i hjørnet nær veggen, lengst bort fra inngangsdøra. I en time!? Brukte ikke 5 min på å finne det engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå