knegg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei folkens Mi utdanning er GK elektro, elektronikk og service elektronikk. Helde på med 1,5 års lærlingstida mi i heime kommune som IKT lærling. Jobba med servera, svitsja, sette opp rutera, reparere pc'a(virus, hardware feil) fikla med linux og mykje anna liknandes. Det eg lure på er, kan eg jobbe på plaform ute på sjøen etter lærlingstida mi? blir eg då lærling igjen der? Men det eg og kunne tenke meg er å gå bergen teknisk fagskule eit år (kansje 2) er litt redd for å bjynde med prøver, karaktera osv igjen. eventulet gå bergen teknisk fagskule og so hoppe bort til plattform. Er vell det eg har mest lyst til. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Snakker du nå om og jobbe på plattform, som it-personell? Og har du fagbrevet som ikt-driftsoperatør? Isåfall lurer jeg på det samme Lenke til kommentar
knegg Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Kva stillinga blir eller heiter veit eg ikkje. Men eg bjynde å få breide kompentanse etterkvart. fagbrev kjeme eg til når lærlingstida mi bjynde å nærme seg. Men skal ta det vertfall, må no bestå og Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 jeg satser på en bachelor av noe IT slag til neste år. Hvis en av dem kan gjøre at jeg jobber på en oljeplatform, lurer jeg på det samme. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Etter litt snoking i over 2 år. så har jeg vært borti at du kan være Driftsoperatør på plattform. Om jeg ikke husker helt feil. Har gjort noen oppdrag på noen plattformer som har vært inn til land i det siste. Så umulig er det ikke men om du skal ha jobb på sjøen, så ville jeg ha gått for en jobb på seismikk båter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå