world wide weird Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 -Hva gir man til en person som ikke trenger flere ting? Min far har alt han trenger, så jeg tenkte å gi ham en veldedighetsgave (jfr.-"gi noen en geit til jul"). Jeg har i den forbindelse funnet en side som låner ut mikrokredittlån. Man velger et prosjekt som man ønsker å delfinansiere, får pengene tilbake, velger et nytt prosjekt å delfinansiere, får pengene tilbake, velger et nytt prosjekt å delfinansiere, ... osv. Minstebeløpet er $ 25,- (ca. kr. 150,-). Siden heter www.kiva.org: http://www.kiva.org/app.php Noen som har andre forslag? God jul! Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva gir man til en person som ikke trenger flere ting? Jeg fikk selv kiva-credits en gang, og synes det var en flott gave. Men siden dette er et fotoforum, hva med å finne et av bildene du er fornøyd med, trykke det opp i passe stort format og gi det til jul? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) "... hva med å finne et av bildene du er fornøyd med, trykke det opp i passe stort format og gi det til jul?" -Det gjorde jeg i fjor. Og kommer trolig også til å gjøre det i år, men min far har i år uttrykt ønske om en "veldedighetsgave". Endret 7. desember 2008 av Ronny1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Lager min første 34 siders fotobok (muligens med CD hvis rekker) med bilder tatt i 2008, pga rimelig nære jul må denne avgårde imorgen. Prøver i siste liten å få med ett snømotiv som er tatt tidligere i dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Eg fikk en uke gratis trening i svett og blid. Å på svett og blid-kortet stod det ''Jeg lurte på hva jeg skulle kjøpe til en som har alt, så kom jeg på hva du virkelig trenger. Mer overskudd til de du er glad i. God Jul '' Syntes den var litt digg Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 ... noen prøvetimer på Saft.. Ja, man kan jo gi bort en gratis gåtur i skogen også, -mosjon og frisk luft. -Kan godt kombineres med kamera og en følgesvenn. -Gøy og sosialt. ... eller en gratis haiketur til Romania, -eller hvor-en-enn-havner. ... eller Arbeid. -En venn av meg fikk en ukes arbeid av noen i familien. -Så fikk de gjort unna en del gårdsarbeid som hadde lagt på is en stund. .. eller opplevelse. -Teaterbilletter, konsert, utstillinger, reise ... ...eller ... sosialt samvær ... ... tid ... ... overaskelsesdag, -en dag full av opplevelser og ting man aldri har gjort før. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Lager min første 34 siders fotobok (muligens med CD hvis rekker) med bilder tatt i 2008, pga rimelig nære jul må denne avgårde imorgen. Prøver i siste liten å få med ett snømotiv som er tatt tidligere i dag. Fotobok er en fin gave som bør passe godt. Men tror det er for sent for egen del. Skal prøve å huske det til neste jul/bursdag. -Blir nok bare noen prints med IKEArammer. Endret 7. desember 2008 av Ronny1 Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 -Hva gir man til en person som ikke trenger flere ting? En søplebøtte. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tror nok han har det. Men gi ham en til, kanskje han kaster den gamle! I den nye... JIPPI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå