lasse_hansen87 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei sann. Jeg fant ut at jeg kunne logge inn på PSN via nettverket på Pcèn, var inne på eu.playstation.com eller hva siden het, der sto det PSN innlogging eller hva det var. Logget inn der, hva kan man egentlig gjøre det?? Jeg kan ikke ha gjort noe feil, f.eks fjerna noe, enten trofeer eller noe sånt? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Så langt kan man se på vennelisten sin og lage lite sånn kort som man kan ha i signaturene sine på forum, men ikkje dette. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 okay, skjønner.. trudde jeg hadde gjort noe feil eller noe jeg. fordi trofeene var ikke inne på nettet der se, men ettersom de ikke skal være der heller så er det jo greit. hehe Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hehe den funksjonen skal komme før eller siden. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 skjønner =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå