Enceladus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg opplever en del problemer med Beyond Good & Evil som flimmrende grafikk i spillet og menyene og at spillet har en lav framrate. Når frameraten dropper merker jeg det spesielt på utendørs områder som på sjøen og ved fyrtårnet. Tidligere opplevde jeg at spillet kjørte altfor fort og at øynene på karakterene poppet ut av hodet på karakterene, men det har nå fikset seg. Kjører spillet på min Laptop med følgende sytem: GeForce 9600M GT 3072MB minne Core 2 Duo P7350 Processor Windows Vista 64bit Kjører siste skjermdriverene fra nwidia. Jeg har forsøkt å endre på diverse instillinger i spillet bla ved å sette ned antialiasing, skru av W buffer og HW Vertex Prosessing. Når jeg skrur av sistnevnte forsvinner grafikkfeilene, men da sliiter jeg også stygt med dårlifg framerate Noen som vet om en lur måte å fikse alle problemene på? Endret 25. februar 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Flere kjerner? Skru av den ene. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Okei Dt kan være grunnen ja. Skal teste Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Å skru av ene kjernen fungerte ikke Flere som har hatt samme problemer som meg? Vet hvordan det kan fikses? Endret 25. februar 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå