Kani Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Heisann. Har en kompis som er Leeds-mann. Tenkte jeg skulle være litt grei med stakkaren å kjøpe noen effekter til ham og sønnen hans (som jeg er gudfar til). Vet dere om noen plasser på nettet hvor jeg kan kjøpe f.eks drakt til en knott på et par år? Og noe til faren hans? Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Kunne egentlig tenkt meg å kjøpe av de gamle Leeds-draktene. Litt retro. Gjør egentlig ikke noen om jeg må handle fra utlandet, så lenge jeg har det til jul og jeg ikke må ta opp lån for å klare å betale Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan jo prøve her. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan jo prøve her. Takk, men de hadde egentlig ganske dårlig utvalg der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Denne er vel litt bedre. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Denne er vel litt bedre. Suverent!! Jeg bøyer meg i støvet Takk takk !! Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Eldre drakter? Classicfootballshirts.co.uk De selger tydeligvis både brukte og nye drakter. Har ikke erfaring med butikken selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå