Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Indre kjønnslepper - ikke der!

Gjest Guest_Jente_19_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jente_19_*

Jeg er en jente på 19 år, og har ikke indre kjønnslepper. Er bittelitt hudfold inni der, men kan ikke kalles lepper. Hører stadig om diskusjoner om jenter som føler de har store eller små indre kjønnslepper, men aldri hørt om noen som ikke har det i det hele tatt. Alltid tenkt at jeg har et normalt underliv, men må bare spørre;

Har noen av dere opplevd dette eller har det selv? Synes dere (gutta) at dette er litt freaky?

Ida

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en jente på 19 år, og har ikke indre kjønnslepper. Er bittelitt hudfold inni der, men kan ikke kalles lepper. Hører stadig om diskusjoner om jenter som føler de har store eller små indre kjønnslepper, men aldri hørt om noen som ikke har det i det hele tatt. Alltid tenkt at jeg har et normalt underliv, men må bare spørre;

Har noen av dere opplevd dette eller har det selv? Synes dere (gutta) at dette er litt freaky?

Ida

Hva i ?! .. fikk listet opp ubesvarte tråder, og måtte sjekke denne da jeg trodde det var ett tema som ikke var aktuelt for dette forumet.

Men så ser jeg at det er egen kategori for slike ting også. ..får vel heller svare da. ;)

Noe av det som er det flotteste med mennesket er variasjon og varianter. Det som det dessverre har blitt litt mer og mer fokus på er hva som er normalt.

Det aller mest normale er det kjedeligste. Det er de som ikke skiller seg ut og som forsvinner i mengden.

Dersom man samler alle de som er normale, de som har minst avvik. Ikke for tynn, ikke for tykk, ikke for høy, ikke for lav, gjennomsnittlig intelligent... Så ender man kanskje opp med 10% av menneskeheten som "normale", og det er jo ikke normalt! Det normale er å være unormal på ett eller annet område.

For eksempel, noen har store pupper og noen har små. Noen har veldig store og noen har nesten ikke noe i det hele tatt.

Da er spørsmålet: Fungerer de? Hvilke funksjoner har de og hvor godt utfyller de disse? (Dersom det er noe galt med dem, som kan føre til komplikasjoner i livet, så bør man kanskje vurdere å snakke med lege.)

Du bør kanskje se på deg selv som litt spesiell på en bra måte. Det er alltid den beste måten å håndtere tingene på.

Det er alltid noen som liker de forskjellige variasjonene bedre enn andre.

Jeg tror statistikken over de som sliter med for store lepper, er mye større. Har hørt at det finnes plastiske kirurger som har spesialisert seg på reduksjon, da neser, ører og deler av kjønnsorgan er noen av de tingene som vokser hele livet.

Dersom noen liker deg for den du er, så er slike ting uvesentlig.

Dersom noen ikke liker deg pga dette, så har du sannsynligvis ikke tapt noe, da de som henger seg opp i slike detaljer vanligvis ikke er noen du ønsker å bruke for mye tid sammen med.

Jeg foretrekke kanskje det ene fremfor det andre, men når jeg treffer noen som jeg liker, så vil ikke slike ting ha noen betydning. Mest sannsynligvis vil jeg etterhvert foretrekke hennes spesielle sider fremfor det som er normalt. Det har jeg opplevd før.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_19_*

Fine ord - enig!

Men jeg har ikke dårlig selvtillitt oga det, er ikke det som er greia med tråden. og vil mye heller ha det slik som jeg har det enn å ha indre kjønnslepper som kunne ha blitt forvekslet med en vestlandslefse. Jeg ville bare sjekke om noen har vært borti det, av ren nysgjerrighet. Som en heterofil kvinne har jeg nesten aldri sett en annen jentes indre kjønnslepper, og bare lurte på om det er noen andre i Norge som omtrent ikke har indre kjønnslepper, av deres erfaringer!

:)

Lenke til kommentar

Er helt normalt.

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har sett nokk "mus" til å kunne gi deg et gjennomsnitt, men ifølge min erfaring så har jeg vell møtt på både "vestlandslefsa" og hu som du som ikke har noe i det hele tatt.

Og ja, jeg må si at jeg syntes det du har er finere og flottere å se på, leke med enn "vestlandslefsa", men at det i bunn og grunn ikke har noen betydning. Bra sex blir det da uansett hvordan de indre kjønnsleppene ser ut.

Lenke til kommentar
Fine ord - enig!

Men jeg har ikke dårlig selvtillitt oga det, er ikke det som er greia med tråden. og vil mye heller ha det slik som jeg har det enn å ha indre kjønnslepper som kunne ha blitt forvekslet med en vestlandslefse. Jeg ville bare sjekke om noen har vært borti det, av ren nysgjerrighet. Som en heterofil kvinne har jeg nesten aldri sett en annen jentes indre kjønnslepper, og bare lurte på om det er noen andre i Norge som omtrent ikke har indre kjønnslepper, av deres erfaringer!

:)

Jeg har så små at de ikke synes for det meste. Eneste negative med det så langt har vel egentlig vært at ved penetrering, hender det at penisen liksom "drar" i huden, og siden det ikke er så veldig mye hud der, blir det vondt.

Ellers synes jeg har jeg har et nydelig flott underliv :wee:

Lenke til kommentar

Jeg skal sitere en bok jeg nylig har lest (Jenter som kommer).

Det finnes ingen fittefasit.

Underliv og dens bestanddeler kan variere STORT i både farge og størrelse. Klitors kan variere fra nesten usynlig til størrelsen på øverste tommelledd f.eks., så jeg vil nok ikke si at det er noe i veien med deg. Har du kjent etter på de hudfoldene du har når du er kåt? Hovner de opp, i så fall? For da har du dem nok, de er bare små. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...