Gå til innhold

Salg av PC, hvor mye bør jeg be om?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

da er tiden kommet for å selge min PC. Den ble kjøpt inn for å være en gamer pc, men tingen er det at jeg sjelden eller aldri spiller på den. Derfor ser jeg ingen grunn til å ha den lenger. Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan få/bør be om for den?

Her er link til handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32777

Alle svar mottas med takk :yes:

Kan også nevne at orginal eske til skjermkort og strømforsyning følger med. Alt av kabler og annet ekstra deler følger også med. Windows Vista følger også med i orginal cover. Alt av cd'er som fulgte med til hoverkort etc. følger også med. Høytalere og tastatur følger også med, men tar ikke betalt for disse.

Mvh,

Christoffer

Endret av Intoxikeyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. jeg har stort sett sluttet å selge hardware, finner alltid et annet bruksområde...

F.eks. workstationen min for noen år siden, P3 933 med 768MB ram... ble til gateway/server hos foreldra mine, kjørt stabilt nå i 4 år. Kunne bare glemt å få noe for den da jeg bytta den ut i 2004 (ja, jeg var blakk lenge..)

Ellers har f.eks. E6600 / P5W DHD og 2GB ram blitt gateway/server i leiligheten, siden det uansett er så lite å hente på salg, og en annen E6600 blir brukt i HTPC, osv.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...