Intoxikeyn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hei alle sammen, da er tiden kommet for å selge min PC. Den ble kjøpt inn for å være en gamer pc, men tingen er det at jeg sjelden eller aldri spiller på den. Derfor ser jeg ingen grunn til å ha den lenger. Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan få/bør be om for den? Her er link til handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32777 Alle svar mottas med takk Kan også nevne at orginal eske til skjermkort og strømforsyning følger med. Alt av kabler og annet ekstra deler følger også med. Windows Vista følger også med i orginal cover. Alt av cd'er som fulgte med til hoverkort etc. følger også med. Høytalere og tastatur følger også med, men tar ikke betalt for disse. Mvh, Christoffer Endret 7. desember 2008 av Intoxikeyn Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spm; Hvordan i all verden endte et 8800GTS kort opp med å koste 3419 kr? Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Spm; Hvordan i all verden endte et 8800GTS kort opp med å koste 3419 kr? Kan det ha noe med at bare 1 butikk fører det nå? Er jo en stund siden jeg kjøpte det..Kjøpte det sommeren 2007. Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke noe å hoppe i taket over i alle fall. En plass mellom 3K og 6K tipper jeg (med alt). Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Noen fler meninger om hva jeg kan få? Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Inkl skjermen 4-6000. Lenke til kommentar
hi2u Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Enig, skal være godt fornøyd om du får rundt 5,000 for den. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Innen PC verdenen skjer ting såpass fort nå for tiden samt nye teknologier kommer på markedet hver 12 måned sånn ca at utstyr blir veldig fort utfasert rent teknisk og salgsverdien synker dramatisk. Nytteverdien er langt større enn salgsverdien. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Helt enig. jeg har stort sett sluttet å selge hardware, finner alltid et annet bruksområde... F.eks. workstationen min for noen år siden, P3 933 med 768MB ram... ble til gateway/server hos foreldra mine, kjørt stabilt nå i 4 år. Kunne bare glemt å få noe for den da jeg bytta den ut i 2004 (ja, jeg var blakk lenge..) Ellers har f.eks. E6600 / P5W DHD og 2GB ram blitt gateway/server i leiligheten, siden det uansett er så lite å hente på salg, og en annen E6600 blir brukt i HTPC, osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå