OleAlexanderK Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Det er ikke hele serien, fikk ikke lov av alle modellene å legge ut bildene (noe jeg skjønner godt). Men dette er noe av bildene! Det er til en skoleoppgave, fotoprosjekt, tema: sangtekster/musikken til Kaizers Orchestra. Gleder meg til å få høre hva dere (og spesielt lærerne synes om dette) Evig Pint - Kaizers Orchestra Om eg bare fant et hull inn i himmelen slipper eg å spa kull inn i den store kaminen Eg har sydd tusen sting, eg er blind, hosten river Mitt ansikt er gammelt og mine ledd er stive Men det går bedre hvis me går i lag hvis me bare tar dag for dag Eg ville bare holdt en siste gong rundt min far men eg er redd mitt hjerte er for svakt Eg er evig pint Eg har alt som er mitt i et skrin Eg er full av adrenalin Eg er evig pint Gud lar meg bli evig pint Sett deg inn i mine kår så kanskje du forstår at de aldri vil slippe meg inn i himmelen din Seks mann og seks hender holder fast i kista Ingen vett kem som er neste mann på lista Og snart er det min tur. Kvelden er omme Men ingen kan fortelle meg om tida som kommer Endret 16. desember 2008 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette har du virkelig fått til! Har egentlig ikke så mye å utsette, men kanskje ville nr.2 blitt bedre om ikke lyset hadde vært så sterkt, slik at du kunne sett konturene av ansiktet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 syns dette var ypperlig. Og har ikke så mye å si om lyset er så sterkt på bilde nr 2.. Det gir et budskap! Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Dette har du virkelig fått til! Har egentlig ikke så mye å utsette, men kanskje ville nr.2 blitt bedre om ikke lyset hadde vært så sterkt, slik at du kunne sett konturene av ansiktet. Han står med ryggen til og hodet senket...det så ut som han ikke hadde hode på orginalen (vi hadde latterkrampe da vi så på orginalen), så jeg hadde liksom ikke noe valg. Men takk! Håper lærerene deler meningen din! Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 syns dette var ypperlig. Og har ikke så mye å si om lyset er så sterkt på bilde nr 2.. Det gir et budskap! Takk! : D Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Synes detaljene til venstre i bilde 2 drar litt fokus vekk. Man begynner å studere vasken, håndduken og stikkontakten. Det var vel ikke meningen... Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Synes detaljene til venstre i bilde 2 drar litt fokus vekk. Man begynner å studere vasken, håndduken og stikkontakten. Det var vel ikke meningen... Ja, du har så alt for rett. Skal få fikset det til innleveringen. Takk for hjelpen Endret 16. desember 2008 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå