Marius_J Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har lest litt og ser at mange er litt skuffet, lever ikke opp til 1`ern osv. Jeg syns spillet ser veldig bra ut, og syns det virker spennende med diverse valg. Har ikke spilt 1`ern. Men lyst å prøve fabel 2. Er det lett å like? Kan det samenlignes med zelda? eller andre spill? Kjøpte farcry2, og der var irritasjonsmomentene så stor at det ødela spillet for meg. Er de like store i fabel? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 At det ikke lever opp til det første har jeg vanskelig for å tro. Er nok ikke mange som synes det første er bedre. Liker du Zelda og den ype spill vil nok du like det. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er ikke mange spill jeg orker å spille over tid, men dette er et slikt spill! Absolutt verdt pengene Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) klarer ikke å komme meg ut av barndommen/første byen i spillet engang, definitivt ikke et spill for meg. edit: klarer det nok, men det er så fokking kjedelig og ikke noeformeg spill kan det virke som. Endret 7. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hä? det er jo bare å gjöre som du blir bedt om.. Fölg det gule lyset. hehe.. Null stress joggedress Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 klarer ikke å komme meg ut av barndommen/første byen i spillet engang, definitivt ikke et spill for meg. edit: klarer det nok, men det er så fokking kjedelig og ikke noeformeg spill kan det virke som. Så du orket ikke tutorialen en gang? Imponerende! Spillet er kongebra, veldig mye bedre enn Fable 1, men fortsatt veldig likt på mange måter. Hvis du liker fantasy og mye frihet, så er det absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Personlig syns jeg Fable1 var mye bedre enn Fable2, orker nesten ikke spillet Fable2 lenger ettersom skuffelsen er så utrolig høy. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Syns Fable 2 er veldig bra her, knall spill Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fable 2 er meget bra,har ikke spilt F1.Tror ikke du kommer til å angre på et kjøp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fable II er et flott spill. Men noe linært som gjør at det kanskje blir noe fort kjedelig. Derfor ser jeg frem mot DLC'en som kommer. Birger Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 det kommer faktisk på fredag! skal kjøpes Lenke til kommentar
cuube Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fable 2 anbefales på det varmeste. Gitt at du liker rollespill. Det gjør jeg, men ikke for enhver pris: Liker også Lost Odyssey og Mass Effect, men liker ikke Fallout 3 (som blir lovprist av anmeldere). Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Spilte både Fable 1 og 2, og er fornøyd med Fable 2. Eneste jeg ikke likte med det var hvordan du bruker magi, men har heller ikke spilt en magi bruker, så kan jo være det kun er en vane sak. Om du ikke har prøvd Fable 1, men like action/adventure spill burde du prøve Fable 2. Du trenger heller ikke å ha spilt Fable 1 for å få med deg historien. Spillet er lineært da. Du kan ikke gå hvor du vil fra starten av, men blir nødt til å følge main story en stund før du "låser" opp flere steder. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bytt ut "abel" med "allout" og + 1 så får du etter min mening årets spill. Større frihet, større verden, større utfordring og et spill for (ikke meningen å tråkke noen på tærne her) større folk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Godt spill det og ja, men er jo etetrsom hvordan rpg man er ute etter. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er ingen vits å snakke om Fallout 3 som er et helt annet spill. Jeg har forsåvidt begge, og storkoser meg med Fable 2 så fort jeg har mulighet. Fallout 3 falt ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fable 2 er fable 1 med bedre grafikk, en hund og en mere utvasket historie. Det er veldigt linært og har et ekstremt enkelt kampsystem. (særiøst, trenger man noe annet en lightning?). Slutten er også idiotisk (om du spør meg). men jeg likte det. Selv om det egentlig er et slags "the sims" i eventyrvrdenen. Men siden du ikke har spilt eneren anbefaler jeg heller at du laster ned den igjennom live. Fordi toeren er PRIKK LIK enere, bare at de har lagt til en hel del ting som gjør spillet kjedeligere. Pluss at de klarte faktisk å lage en svakere historie enn i eneren, noe som er ganske imponerende i seg selv. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Det ble kjøp har bare fått prøvd det et par timer. Men tror virkelig jeg kommer til å like dette spillet Gleder meg til jeg har tid å sette meg ned igjen, helt med en kald julebrus Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er zelda og fable 2 ca like spill? jeg liker veldig godt den slags spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå