Ellingsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Hvordan kan jeg endre "Browse"-knappen i en <input type="file"> til å bli eksempelvis ett bilde? Det er jo ikke noe problem å sette submitknappers utseende med CSS, men browsknappen får jeg ikke til. Takk Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei. Hvordan kan jeg endre "Browse"-knappen i en <input type="file"> til å bli eksempelvis ett bilde? Det er jo ikke noe problem å sette submitknappers utseende med CSS, men browsknappen får jeg ikke til. Takk har du prøvd: input[type=file] { } ? Vet ikke om det fungerer, men fungerer på alt annet. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Styling av opplastingsfelter er ikke like rett frem som med andre input-felter, og selve Browse-knappen er i utgangspunktet ikke mulig å style i det hele tatt, men det finnes løsninger: Styling an input type="file" Lenke til kommentar
Ellingsen Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Jepp, er litt tricky detta. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå