Kani Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Ja, hvordan gjør jeg det? Bildene ligger i iPhoto. Er usikker på hvordan jeg skal overføre dem derfra til den stasjonære pc'en. Har nesten 4000 bilder der. Takk for svar. Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ja, hvordan gjør jeg det? Bildene ligger i iPhoto. Er usikker på hvordan jeg skal overføre dem derfra til den stasjonære pc'en. Har nesten 4000 bilder der. Minnepinne/minnekort, ekstern disk, nettverk (deling av disk) er noen opplagte muligheter. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ja, hvordan gjør jeg det? Bildene ligger i iPhoto. Er usikker på hvordan jeg skal overføre dem derfra til den stasjonære pc'en. Har nesten 4000 bilder der. Minnepinne/minnekort, ekstern disk, nettverk (deling av disk) er noen opplagte muligheter. Jo, men hvordan overfører du bilder som ligger i iphoto til en minnepenn? Er egentlig det som er problemet... Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gå på Bilder -> høyreklikk på iPhoto Libary og klikk på Vis innholdet i pakken. Der kan du overføre bildene. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Gå på Bilder -> høyreklikk på iPhoto Libary og klikk på Vis innholdet i pakken. Der kan du overføre bildene. Suverent Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå