jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hei lurer på om det er noen som har noen nettsider fra usa der man kan kjøpe undgomsklær til dama mi. hun vet ikke noen nettsider som kommer fra usa så vi lurer på om noen her på forumet som vet om noen ? takk før hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kanskje si litt mer om ting som hvilke stil, prisgruppe etc? F.eks Eluxury.com polo.com asos.com luisaviaroma.com net-a-porter.com bergdorfgodman.com Lenke til kommentar
SEO Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Kanskje si litt mer om ting som hvilke stil, prisgruppe etc? polo.com Hvis du klarer bestille noe til Norge fra denne siden, vil jeg ha umiddelbar beskjed! =) Trodde ikke de sendte til Norge, samtidig er man like langt med JetCarrier når de ikke godtar noen av kortene mine. RalphLauren.com accepts the following methods of payment for purchases: Credit cards accepted: * American Express * Discover * MasterCard * Visa * Credit Cards issued by banks located in these countries: (Her viser Norge) Oppklaring, noen? link Endret 7. desember 2008 av SEO Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Kanskje si litt mer om ting som hvilke stil, prisgruppe etc? F.eks Eluxury.com polo.com asos.com luisaviaroma.com net-a-porter.com bergdorfgodman.com mella 400-1000kr for kjoler og noe i den duren med gensere/tunika billigst mulig å penest mulig:P 16 år er hun takk for de sidene Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det går Har bestilt derfra tidligere gjennom jobben, men skal vist gå å bruke PayPal til å betale med og gå via JetCarrier Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Det går Har bestilt derfra tidligere gjennom jobben, men skal vist gå å bruke PayPal til å betale med og gå via JetCarrier hehe ja ho skal få se de sidene i dag når jeg skal til hun så kan jeg poste mere her i forumet; Lenke til kommentar
SEO Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det går Har bestilt derfra tidligere gjennom jobben, men skal vist gå å bruke PayPal til å betale med og gå via JetCarrier Jeg tenkte akkurat på det, hva med PayPal og JetCarrier i kombinasjon? Man blir jo kåt av den siden. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Det går Har bestilt derfra tidligere gjennom jobben, men skal vist gå å bruke PayPal til å betale med og gå via JetCarrier Jeg tenkte akkurat på det, hva med PayPal og JetCarrier i kombinasjon? Man blir jo kåt av den siden. haha griseprat her når en gutt legger ut en post ^^ Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Husk at det er 10,7% toll på klær, samt 25% mva. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Husk at det er 10,7% toll på klær, samt 25% mva. huff Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Øh, hvorfor kjøpe fra USA? Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Øh, hvorfor kjøpe fra USA? mye bedre og finere klær derifra Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Øh, hvorfor kjøpe fra USA? mye bedre og finere klær derifra Ja vel, jeg skjønner ikke hvorfor det. Man kan også handle fra andre land, f.eks. i Europa. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Øh, hvorfor kjøpe fra USA? mye bedre og finere klær derifra Ja vel, jeg skjønner ikke hvorfor det. Man kan også handle fra andre land, f.eks. i Europa. kjerringa som er kresen Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Øh, hvorfor kjøpe fra USA? mye bedre og finere klær derifra Ja vel, jeg skjønner ikke hvorfor det. Man kan også handle fra andre land, f.eks. i Europa. kjerringa som er kresen Tvilsomt. Hun vil bare kunne si at det er bestilt fra USA, hvis noen spør. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ^ what he said Hvis hun skal skryte skikkelig kan hun klærne er bestilt fra Japan - www.yesstyle.com De har iallefall en del fint til gutter, og jeg mener en bekjent har bestilt derfra uten problemer. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 ^ what he said Hvis hun skal skryte skikkelig kan hun klærne er bestilt fra Japan - www.yesstyle.com De har iallefall en del fint til gutter, og jeg mener en bekjent har bestilt derfra uten problemer. hun bryr seg ikke hvor det kommer fra men hun vil ha fine klær . å det finnes ikke så mye av i tromsø dama mi er ingen skrythals;P Lenke til kommentar
SEO Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 www.yesstyle.com For et vanvittig utvalg av klær. Noen erfaringer med denne butikken? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) SEO, Som jeg nevnte ovenfor, en bekjent av meg skal visstnok være fornøyd. Men jeg skal ikke si noe sikkert. Endret 8. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
ntls Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verdt å sjekke ut ebay også. Det er mange butikker med egen nettside som har en ebay butikk der også. Absolutt verdt å sjekke ut hva man finner av klær der. Sjansen for at du gjør et røverkjøp, og i tillegg slipper å fortolle det (gave), er betraktelig mye større. Har bortimot sluttet å kjøpe klær i norske lokale butikker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå