Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 det klarer dem fint.. onkel med feit lommebok som tar seg av den saken Tror ikke du har fulgt helt med Bryne i det siste jeg LINK Målsettning for Bryne Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 de har gått ned nesten 3 mill på budsjett siden, og mista et par spillere.. men de kan fortsatt hevde seg godt i 1.div. det er mye som skiller lagene i 1 div. i år, så her vil det bli store forskjeller på poengsiden, og bryne vil hevde seg i den positive rettnignen.. er jeg sikker på Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Skeid har fått to nye spillere inn i stallen. Unge Haidar Adnan fra VIF og rutinerte Thomas Wæhler fra Bærum. Tror disse to vil bidra positivt i år og holde oss unna bunnstriden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Skeid har fått to nye spillere inn i stallen. Unge Haidar Adnan fra VIF og rutinerte Thomas Wæhler fra Bærum. Tror disse to vil bidra positivt i år og holde oss unna bunnstriden. Haidar har jo omtrent vært innom A laget, mens Thomas Wæhler høres ut som broren til Kjetil som aldri tok steget, samt at Wæhler virker litt ustabil ettersom han skrev under for Mjøndalen men dro av ukjente årsaker... Bra for Haidar med A-lags spill, men er han god nok til å holde Skeid oppe? Neppe! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var kjekt å sjå Sogndal vinne 4-0 heime i generalprøva mot LøvHam i dag. Eit godt teikn når dei klarar å putte 4 mål på ein heller dårlig dag. Gleda meg til sesongstart! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ser ut til at FK Haugesund får et sterkt lag i år. Har allerede styrket stallen med Niklas Sandberg ifra Cluj. Nå har de også sikret seg John Pelu på lån ifra Rosenborg. http://www.fkh.no/index.php?option=com_con...&Itemid=221 Endret 31. mars 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Idag er det seriestart i Adeccoligaen! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Oppdatert førstepost med alle dagens kamper! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dommeren må være den mest skutte dommeren noensinne...to feilaktige kort til Aziz, ga oss ikke to klare straffer, og et frispark som ikke skulle vært frispark som det blir mål på! Makan til 3.divisjonsdommer! Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skeid har fått to nye spillere inn i stallen. Unge Haidar Adnan fra VIF og rutinerte Thomas Wæhler fra Bærum. Tror disse to vil bidra positivt i år og holde oss unna bunnstriden. Haidar har jo omtrent vært innom A laget, mens Thomas Wæhler høres ut som broren til Kjetil som aldri tok steget, samt at Wæhler virker litt ustabil ettersom han skrev under for Mjøndalen men dro av ukjente årsaker... Bra for Haidar med A-lags spill, men er han god nok til å holde Skeid oppe? Neppe! Både Haidar og Wæhler spilte i går når Skeid inntok tabelltoppen i Adecco så... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Jaja, hva sier du til 0-7 tap for HamKam? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 han kan ikke si så mye når han er bannet, men han legger hele skylda på Vidar Nogva og jeg skjønner han godt, fordi det var han som ødela kampen for Alta Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jaja, hva sier du til 0-7 tap for HamKam? kjeften, Nogva sier jeg, Nogva! Ødela alt! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, hadde virkelig forventet mer av Alta. Jeg så ikke en eneste målsjanse ifra dem. Kunne ha stått både 10 og 12-0, hadde bare HamKam satt sine gigantsjanser. Altas 2.keeper gjorde en god innsats for å berge en 2-siffret seier. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, hadde virkelig forventet mer av Alta. Jeg så ikke en eneste målsjanse ifra dem. Kunne ha stått både 10 og 12-0, hadde bare HamKam satt sine gigantsjanser. Altas 2.keeper gjorde en god innsats for å berge en 2-siffret seier. Han er egentlig første keeper, men var syk. Og jo, Alta var best de første 20 minuttene... Etter det sprakk dem Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, hadde virkelig forventet mer av Alta. Jeg så ikke en eneste målsjanse ifra dem. Kunne ha stått både 10 og 12-0, hadde bare HamKam satt sine gigantsjanser. Altas 2.keeper gjorde en god innsats for å berge en 2-siffret seier. Han er egentlig første keeper, men var syk. Og jo, Alta var best de første 20 minuttene... Etter det sprakk dem Joda, Alta får ta meg seg at de var best i de 20 minuttene. Bare synd at de aldri fikk noe skudd på mål. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, hadde virkelig forventet mer av Alta. Jeg så ikke en eneste målsjanse ifra dem. Kunne ha stått både 10 og 12-0, hadde bare HamKam satt sine gigantsjanser. Altas 2.keeper gjorde en god innsats for å berge en 2-siffret seier. Han er egentlig første keeper, men var syk. Og jo, Alta var best de første 20 minuttene... Etter det sprakk dem Joda, Alta får ta meg seg at de var best i de 20 minuttene. Bare synd at de aldri fikk noe skudd på mål. Blir revansj mot Moss Det var den verste kampen til Alta siden 2005 sesongen Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Får håpe det for deres del Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Hva faen skjedde med Alta? Gikk ifra 0-7 mot HamKam til å vinne 5-0 over Moss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå