Gå til innhold

Adeccoligaen 2009: [Seriestart 5.april]

-Gudfaren-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de har gått ned nesten 3 mill på budsjett siden, og mista et par spillere.. men de kan fortsatt hevde seg godt i 1.div. det er mye som skiller lagene i 1 div. i år, så her vil det bli store forskjeller på poengsiden, og bryne vil hevde seg i den positive rettnignen.. er jeg sikker på

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skeid har fått to nye spillere inn i stallen. Unge Haidar Adnan fra VIF og rutinerte Thomas Wæhler fra Bærum.

Tror disse to vil bidra positivt i år og holde oss unna bunnstriden.

Haidar har jo omtrent vært innom A laget, mens Thomas Wæhler høres ut som broren til Kjetil som aldri tok steget, samt at Wæhler virker litt ustabil ettersom han skrev under for Mjøndalen men dro av ukjente årsaker... Bra for Haidar med A-lags spill, men er han god nok til å holde Skeid oppe? Neppe!

Lenke til kommentar
Skeid har fått to nye spillere inn i stallen. Unge Haidar Adnan fra VIF og rutinerte Thomas Wæhler fra Bærum.

Tror disse to vil bidra positivt i år og holde oss unna bunnstriden.

Haidar har jo omtrent vært innom A laget, mens Thomas Wæhler høres ut som broren til Kjetil som aldri tok steget, samt at Wæhler virker litt ustabil ettersom han skrev under for Mjøndalen men dro av ukjente årsaker... Bra for Haidar med A-lags spill, men er han god nok til å holde Skeid oppe? Neppe!

Både Haidar og Wæhler spilte i går når Skeid inntok tabelltoppen i Adecco så... :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hehe, hadde virkelig forventet mer av Alta. Jeg så ikke en eneste målsjanse ifra dem. Kunne ha stått både 10 og 12-0, hadde bare HamKam satt sine gigantsjanser. Altas 2.keeper gjorde en god innsats for å berge en 2-siffret seier.

Han er egentlig første keeper, men var syk. Og jo, Alta var best de første 20 minuttene... Etter det sprakk dem

Lenke til kommentar
Hehe, hadde virkelig forventet mer av Alta. Jeg så ikke en eneste målsjanse ifra dem. Kunne ha stått både 10 og 12-0, hadde bare HamKam satt sine gigantsjanser. Altas 2.keeper gjorde en god innsats for å berge en 2-siffret seier.

Han er egentlig første keeper, men var syk. Og jo, Alta var best de første 20 minuttene... Etter det sprakk dem

Joda, Alta får ta meg seg at de var best i de 20 minuttene. Bare synd at de aldri fikk noe skudd på mål.

Lenke til kommentar

Joda, Alta får ta meg seg at de var best i de 20 minuttene. Bare synd at de aldri fikk noe skudd på mål.

Blir revansj mot Moss ;) Det var den verste kampen til Alta siden 2005 sesongen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...