Liddell Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Må bare si at jeg er fantastisk glad over å kunne diskutere mitt lag i TL-tråden i år Du er velkommen tilbake til denne tråden til neste år Hahaha, satser på å unngå det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Her er kanskje Alta sin framtidlige stadion, håper den blir bygd! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva er den planlagte tilskuerkapasiteten på den? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hva er den planlagte tilskuerkapasiteten på den? Stadiondelen planlegges med 5000-7000 tribuneplasser Prislappen som foreløpig er satt er 800 millioner kroner, hvor selve stadion kommer på 400 millioner kroner. Endret 5. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hvor selve stadion kommer på 400 millioner kroner. Mer enn Sør Arena jo! Som er tre ganger så stor. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hvor selve stadion kommer på 400 millioner kroner. Mer enn Sør Arena jo! Som er tre ganger så stor. Det sa bror min også ^^, Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skeid holder plassen. Vi har jo fått den godeste Abiodun med på laget Sa sa sa!!! For Abiodoun er stabil du hehe... tja. god nok i adeccoligaen hvertfall, og et klart pluss i skeid-troppen. Dere har kvittet dere med all god offensiv kraft Funker ikke med Abiodoun, når Abdellaoue, Leigh og Kastrati er solgt vet du la meg korrigere. Abdellaoue og Leigh er stjålet ikke solgt. Kasrtati derimot er jo solgt... Hilsen mac_gyver som hater vålenga som pesten. forbanna ekle drittklubb Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Håper dere har skaffet dere en støttekontakt til Abiodun? Under hans tid i HamKam kunne ha verken klokka, eller å spise. Så der har dere en stor utfordring. Men på en annen side, Abiodun i toppform kan fort bli en av de beste spissene i Adeccoligaen. Holder han seg skadefri og holder seg vekk ifra utenomsportslige ting, så skal man ikke se bort ifra at Abioudun kan blomstre i Skeid-drakta. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var Yaw Amankwah klar for Alta IF, og jeg vil si at vi begynner å få en veldig god tropp, få inn en ny venstre back, så har vi alle vi trenger Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper dere har skaffet dere en støttekontakt til Abiodun? Under hans tid i HamKam kunne ha verken klokka, eller å spise. Så der har dere en stor utfordring. Men på en annen side, Abiodun i toppform kan fort bli en av de beste spissene i Adeccoligaen. Holder han seg skadefri og holder seg vekk ifra utenomsportslige ting, så skal man ikke se bort ifra at Abioudun kan blomstre i Skeid-drakta. Enig. Vi Skeidokser er ikke de best informerte supporterne (ny hjemmeside lages nå så ting gjøres) for å si det sånn så jeg veit ikke noe om kontrakt også videre, men han har ennå ikke spilt noen treningskamper så.... Satser på at han viser seg på La Manga:) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Mjøndalen er sikra nedrykk allerede vil jeg si Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Man skal ikke kimse av nyopprykkede lag. Selv om jeg selv ser på Mjøndalen som en nedrykkskandidat. Ikke så lenge til seriestart nå Endret 18. mars 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hva er den planlagte tilskuerkapasiteten på den? Stadiondelen planlegges med 5000-7000 tribuneplasser Prislappen som foreløpig er satt er 800 millioner kroner, hvor selve stadion kommer på 400 millioner kroner. Ikke noe å si på ambisjonen der nei. Men hvor får de pengene fra? Og er det i praksis mulig å fylle opp en så stor stadion for Alta? EDIT: Dette må være en spøk? 800 millioner... Endret 18. mars 2009 av Blodtann Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 lett sesong for haugesund dette, blir vel sogndal og haugesund som blir å kjempe oppi teten med bryne og konsvinger på slep rett bak seg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva er den planlagte tilskuerkapasiteten på den? Stadiondelen planlegges med 5000-7000 tribuneplasser Prislappen som foreløpig er satt er 800 millioner kroner, hvor selve stadion kommer på 400 millioner kroner. Ikke noe å si på ambisjonen der nei. Men hvor får de pengene fra? Og er det i praksis mulig å fylle opp en så stor stadion for Alta? EDIT: Dette må være en spøk? 800 millioner... Det er nok sant! Og ja, Alta kan lett fylle opp en slik stadion så lenge de greier å etablere seg i Adecco ligaen! lett sesong for haugesund dette, blir vel sogndal og haugesund som blir å kjempe oppi teten med bryne og konsvinger på slep rett bak seg Ham Kam? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 til trådstarter: gidder du å blåse opp skrifta til "runde 1 , runde 2 ", osv i den første posten din.., ? ham kam ..? de ligger på en fin 6 plass ved sessong slutt.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 til trådstarter: gidder du å blåse opp skrifta til "runde 1 , runde 2 ", osv i den første posten din.., ? ham kam ..? de ligger på en fin 6 plass ved sessong slutt.. Det vil aldri skje x) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 tror ikke jeg heller.. tror vi sier en 8. plass Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 tror ikke jeg heller.. tror vi sier en 8. plass De rykker nok opp, og at du tror at Bryne vil kjempe i toppen er bare teit...De har ikke bredde til det! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 det klarer dem fint.. onkel med feit lommebok som tar seg av den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå