Eristoff Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Nå har jeg prøvd å streame divx filmer med WMP11 og TVersity. Har lest mye på nettet, og jeg får til å koble PCen til Xboxen, men jeg klarer ikke å spille av filmene. Får feil melding 69-COOD3A9A. Alt ser ok ut på TVersity. Det står streaming to xbox (wmv), men jeg klarer som sakt ikke å spille de på xboxen. Men når jeg starter å streame ned TVeristy så starter WMP11, men den låser seg. Må den kjøre mens jeg streamer? Slik jeg forstår må den det, men hva kan vær problemet siden den låser seg alltid? Har prøvd i flere timer nå Endret 7. desember 2008 av Eristoff Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Selv fikk jeg aldri WMP11 til å fungere. Men TVersity funker flott hos meg. Har du deaktivert "media sharing" i WMP? Kan være det blir konflikter hvis begge programma prøver å dele filene dine på likt? EDIT: Media sharing må være aktivert i TVersity da. Endret 7. desember 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvorfor ikke streame direkte fra pc til xbox uten bruk av tversity da? Lenke til kommentar
Eristoff Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ja jeg har deaktivert media share i wmp og aktivert det i TVersity. Alt virker som det skal, men får bare ikke spille dem på XBOXen. Har prøvd å streame uten TVersity, men fikk opp samme feil melding da Jeg har ikke den oppdateringen som kom sist månded, kan det ha noe å si? Når jeg bruker TVersity, starter jeg serveren, legger til en mappe med filmer jeg vil dele, og så dobbelklikker jeg på filmen jeg vil se på xboxen. Da opner IE, så starter filmen i WMP11. Når jeg går innpå satus i TVersity så står det at jeg streamer til xbox360. Skjønner ingen ting Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvis du skal streame uten tversity må du ha den optional update som du må laste ned fra xbl, dvs når du velger en video fra pcen gjennom media/video blade på xboxen. (har forresten aldri fått tversity til å virke hos meg.) Lenke til kommentar
Eristoff Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Er det mulig å oppdatere uten xbl? har ikke internett tilgang på xboxen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) ikke den divx updaten, nei. nxe updaten er mulig men du er like fri for divx support. kjøp deg en ny xbox, kjedelig med en som er bannet? Endret 7. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Eristoff Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg bryr meg ikke om xboxlive, spiller bare. Men skulle så gjerne ha sett film på den , slik som jeg gjorde med den gamle xboxen. Er så lei av en tjukk VGA+lyd kabel fra pcen gjennom stua og til tven Må vell være noen andre med samme problem? Ser på nettet at jeg kun må ha høst oppdateringen 06, og den har jeg jo. Jeg oppdaterte den sist med lara underworld. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men du må jo uansett ha "Valgfri Media oppdatering".. (; Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 høst oppdatering 2007 er divx updaten. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Så fortell meg hvorfor jeg da måtte laste ned enda en update fra Marketplace for å spille av en DivX film? Lenke til kommentar
Eristoff Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ok. Blir så frustrert. Jeg kommer inn på pcen. Ser alle filmene, når jeg klikker på en film på xboxen begynner pcen å streame filmen jeg valgte, men får forsatt feilmeldingen. Takk for alle svar :-) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Så fortell meg hvorfor jeg da måtte laste ned enda en update fra Marketplace for å spille av en DivX film? fordi du da har lastet ned nxe og dermed forsvinner divx updaten fra 2007. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Beklager at jeg bumper en gammel tråd, men jeg finner ikke den valgfrie mediaoppdateringen på Marketplacen. Verste er at jeg er sikker på at jeg så den for et par dager siden, men klarer ikke navigere meg frem til hvor den ligger. Noen som kan gi meg et lite tips? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 gå på all games - > O - > optional media codec Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Takker, da fant jeg iværtfall oppdateringen, men jeg sliter fremdeles med å vise DivX filer. Må det gjøres noe manuelt med den oppdateringen? En eller annen form for innstallering? Lurer også på hvordan man kjører en oppdateringpå musikkbiblioteket? Har fått en rar bug der alle sangene på et album kommer som eget ikon enda de kommer fra samme album. De har tilogmed samme tekst på ikonene. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du kan bare kjøre xvid/divx fra harddisk, går ikke kjøre via mediacenter. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Aaahh. Det forklarer vel store deler av problemet mitt. Fra hdd, vil det si at jeg kan koble til en ekstern hdd og vise DivX filer? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 mmm det gjør jeg:) Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ok. Takker for hjelpen. Men er det noen som vet hvorfor CD'ene mine har en tendes til å splitte seg til flere ikoner i WMC? ID3 tagen viser sammen album på alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå