Jøtul Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fant denne filmen på fmcn.no og tenkte jeg kunne legge den ut her. Denne filmen er en fin tankevekker til alle, og særlig unge sjåfører, og skulle etter min mening vært obligatorisk å se når man tar førerkort. Er enkelte sterke scener. Se filmen hos Youtube Noe å tenke på? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er så enig. Svært røstende scener her, og denne filmen burde så absolutt være endel av sikkerheten i opplæringen hos trafikkskolen. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Enig. Er nesten overaskende hvor mye skade man kan gjøre med en bil. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette var en skremmende og fryktelig film, men likevel ypperlig i tanke på opplæring og opplysning. Viste den med en gang til min tenåringsdatter som snart begynner å være med andre tenåringer med sertifikat. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ganske fin den norske også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sucke der var de mange sterke virkemidler.... Skulle vært brukt mye mer sånne filmer! Tror det er lite som er overdrevent! Sannsynligvis sliter de med å få det til å se reelt ut.... Hvis man kjører av veien i 60km/t og prøve å holde kroppen fra å fyke fram i rattet må man klare å ta 3 tonn i benkpress for å ikke gå i rattet med hode og overkropp... Sier litt om kreftene! Belte er tingen! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 pappas bmw + fartskåt 18åring er ingen vinnerkombinasjon................heHeHeHe Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 En hver fartskåt ungdom er en ingen vinnerkombinasjon, uavhengig av bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå