Daniel Guanio Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 En skygge har lagt seg over Almia. Som nyutdannet Pokémon-vokter er det din jobb å undersøke saken, sirkel for sirkel. Les mer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Husker de gode gamle Pokemon-spillene jeg. Blue, Red & Yellow. Det var tider det Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det var gode gamle dager det. Nei er ikke styr på hvilke Pokemon versjoner som er ute lengre. Skulle ønske disse produsentene slutter med å grave opp klassikere for så å bare tråkke over det hele. Originale ideer er det vi trenger. Synes ærlig talt at Pokemon har blitt overbrukt. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) *sukk* Synd gold/silver-remakene bare var rykter...da hadde jeg kjøpt DS...jaja, er jo fremdeles liv i min GBA, og batteriet i gold har ikke gått ut enda... Endret 7. desember 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Herlig anmeldelse av Johansen! Det skal mye til for å kunne orke å skrive såpass mye om et så tamt spill. Godt jobba! Spillet i seg selv tror jeg at jeg holder meg unna. Som S-r-ex sier, så vil nok bare en remake av GSC få meg til å ta på nostalgiabrillene og fange lommemonstre igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hadde egentlig tenkt å kjøpe dette spillet, men er litt usikker nå. Tror jeg skal vente til Platinum kommer, og kjøpe det i stedet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 *sukk* Synd gold/silver-remakene bare var rykter...da hadde jeg kjøpt DS...jaja, er jo fremdeles liv i min GBA, og batteriet i gold har ikke gått ut enda... We are the same, you and I. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Pokemon er ikke det det en gang var nei Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Som hardcore Pokemon fan kjøper jeg som regel aldri andre Pokemon spill enn de klassiske RPGene. Ranger og Mystery Dungeon spillene holder som regel laber kvalitet. Ikke noe vits å sløse penger på disse om du ikke er spesielt interessert. Ser ikke bort i fra at barn kan ha glede av dem, men for oss gamere er nok ikke disse så mye å spare på. Har planer om å kjøpe Platinum når det kommer. Må også si at jeg håper vi ser remakes av Gold/Silver om ikke så lenge. De spillene var fantastiske Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte PMD, men synes at jeg sløste penger (selv om jeg spilte en del). Gleder meg til Platinum! Skal kjøpe den med en gang! Og remakes av G/S hadde vært noe. Mange som har gitt opp Pokémon, kommer nok tilbake om vi får remakes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg