Gå til innhold

Kamerabutikk i Oslo ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe 2 kameraer til jul og vil handle i fotobutikk, men finner bare Japan Foto som har noe særlig utvalg.

Kan noen anbefalle meg andre butikker i Oslo? Jeg vil gjerne se litt flere steder.

Tja, FotoVideo i Møllergata er jo ganske stor da, i tillegg har de mye utstyr stående fremme så man kan "tafse" litt...

Leste på nettet at den var konkurs og at butikken i Møllergata var stengt, men ingenting gleder meg mer enn hvis dette ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar
Leste på nettet at den var konkurs og at butikken i Møllergata var stengt, men ingenting gleder meg mer enn hvis dette ikke er tilfelle.

De åpnet igjen kort tid etter, etter at noen kjøpte opp konkursboet eller noe sånt. Med tanke på målgruppen, vil jeg tro at de har bedre utvalg enn Japan Photo, men at Japan Photo har bedre priser (har ikke foretatt noen "test" på dette).

Det er i det hele tatt ikke mange rene fotobutikker igjen i Oslo sentrum da de i større og større grad ble utnyttet av kyniske nettkjøpere som bare ville ta på kameraene og utnytte service og kunnskapen i butikkene før de klikket "kjøp" på billigste nettbutikk. Men det finnes et par muligheter:

*Fotoknudsen har en Pro-avdeling i Kongensgate.

*Elkjøp har en Express butikk med en viss vekt på foto og fototilbehør i Karl Johansgate (tidligere Fotohuset)

*FotoVideo i Møllergata som allerede er nevnt.

*Japan Photo har en god avdeling i Akersgata (tidligere Rude Foto).

*Aker Foto finnes i VG-passasjen (men jeg vet ikke hvor mye vekt de legger på utstyr).

Titter man utenfor sentrum, finner man nok noen flere. Men de har jeg mindre erfaring med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...