-alias- Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Norton Security Scan har plutselig installert seg på maskinen min. Jeg har aldri installert den selv, og har avinstallert programmet 2 ganger, men etter restart er det installert igjen. Programmet legger seg i mappen C:\Programfiler\Norton Security Scan og plasserer et orange icon med en N i en sort sirkel på skrivebordet. Er det noen som kan bidra til at jeg får programmet avinstallert permanent? Jeg kan ikke fordra at ting installerer seg på min maskin uten at jeg vil det selv. Edit: Rettet skrivefeil! Endret 7. desember 2008 av -alias- Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Norton removal tool Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Norton removal tool Har nå kjørt Norton_Removal_Tool men det hjalp ikke. Maskinen ble restartet etter at (av) Norton_Removal_Tool var kjørt og kom normalt opp igjen. Jeg rakk og se at Norton Security Scan fremdeles var der før blåskjermen kom og maskinen restartet igjen. Maskinen virker normalt igjen etter siste restart, men Norton Security Scan er ennå plagsomt til stede. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Norton Security Scan kan komme som 'tillegsprogram' (noen kaller slikt for adware )når man installerer eller oppdaterer ulike program (eks. adobe reader, Shockwave Player etc). Når du installerer eller oppdaterer disse, er det lurt å sjekke litt nærmere hva man klikker ja til. Så, du har prøvd å avinstallere det fra legg til/fjern programmer? Endret 7. desember 2008 av norbat Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Så, du har prøvd å avinstallere det fra legg til/fjern programmer? Ja, og det lar seg tilsynelatende avinstallere, men etter neste restart er det tilbake igjen. Edit: Rettet skrivefeil! Endret 7. desember 2008 av -alias- Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ok, Bruk Windows Installer CleanUp Utility. Har du spm. til det du leser eller hvordan det skal brukes, er det bare å spørre Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ok,Bruk Windows Installer CleanUp Utility. Har du spm. til det du leser eller hvordan det skal brukes, er det bare å spørre Takk, men det forsvant endelig når jeg først kjørte avinstallere i legg til/fjern og så Norton removal tool. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå