ostesaks Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dette funket fett! For de som har usenet ligger demoen på alt.binaries.games.xbox360 også. http://newzleech.com/?p=8602879 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skal den content mappa brennes som data cd eller image eller noe annet? Bruker Nero 8. Regner med at det er data cd men har bare en cd igjen her i huset så vil være helt sikker så jeg ikke kaster den bort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 brenn som data cd Lenke til kommentar
groov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For en genial løsning, mye enklere enn å lage jap konto. Takk og takk. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ble positivt overrasket over demoen, knotete kontroller, men morro uansett! Blir nok kjøp dette sannsynligvis. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ja veldig bra demo. digger han med motorsag, får helt panikk med han etter meg Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Spilte litt igjen og knipset noen få bilder (vanskelig å få det til når man spiller fant jeg ut:p ) Obs. store bilder så legger dem i spoiler jeg Meny med CD´en i maskinen. Nettopp startet spillet, og etter 3 bom-brenninger, så fikk jeg det til. Var glad når denne menyen kom opp:) De 3 valgene man har. Maskinen jeg brukte er bannet fra live, så derfor lyser det rødt Har prøvd lokal co-op, men bildet ble delt opp litt rart (Spiller på 90" full HD, så bildet var stort nok for begge ) Banevalg. Public Assembly med han med øksa, og Shanty Town for motorsag massakeren. Oppsett for kontrolleren. Ganske likt RE4 synes jeg (selv om jeg spilte det på GC) Starten på oppdraget. Grafikken er hvertfall ikke til å klage på Detajene er het rå når man studerer omgivelsene rundt seg og på personer. "Øksemannen" har nettopp drept en fyr Ikke lett å ta bilde og drepe samtidig 2 Minutter senere er han drept Fant Scorpion-Uzi i en koffert ved muren så finner stadig nye ting i demoen Kan nesten ikke vente til 13 mars La inn bestilling idag på steel-book versjonen så den ser nok fin ut blant de andre jeg har Endret 21. januar 2009 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Når kommer demoen på Live igjen? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mandag eller tirsdag neste uke.... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Lastar ned som berre juling no :-) Gledar meg til å spele online med ein kompis! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Lastar ned som berre juling no :-) Gledar meg til å spele online med ein kompis! det er vel den japanske som er nå sonelåst.... eneste mulig å spille er å skru av xbox live og da blir det lite live spilling Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette blir digg å prøve demoen når den kommer på mandag/tirsdag, blir vel litt Coop da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Lastar ned som berre juling no :-) Gledar meg til å spele online med ein kompis! det er vel den japanske som er nå sonelåst.... eneste mulig å spille er å skru av xbox live og da blir det lite live spilling Tenkte meir på retail utgåva når eg nemnte multiplayer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå