r3sident3v17 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 I følge www.pressfire.no så skal det gå ann å laste ned den japanske Resident Evil 5demoen. Er det noe som har testet det? Er det fett? Jeg skal teste det. Lenke til kommentar
r3sident3v17 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 I følge www.pressfire.no så skal det gå ann å laste ned den japanske Resident Evil 5demoen. Er det noe som har testet det? Er det fett? Jeg skal teste det. Holy shit!!!! Det funker. Jeg spiller RE5 nå. Jeg visste ikke at det gikk an å laste ned demoer jeg. Trenge rikke modda maskin engang. Se oppskriften her http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/70 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hmm... Vurderte å lage en Japansk Live-konto og laste den ned fra marketplace, jeg. Vet ikke om jeg gidder uansett, men det ser unektelig fett ut. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Takk for tipset. Skal laste ned nå.. (: Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Funket ikke her.. Får bare sånn cant download pga location eller noe sånt. Selv om jeg har gjort det som måtte gjørest Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Eh, man skal ikke laste ned fra Xboxen.. -.- Last ned alle filene herfra. Så laster du de ned, og pakker ut "Content" mappa. Last de over på en CD (tror kanskje USB pinne funker også, har ikke prøvd). Så går du inn på Game Collection under My Xbox. Så ligger den helt øverst. Funker fett til meg, men lagger litt, antar det er pga jeg bruker CD. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sjansen for å få en midlertidig ban er...? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvorfor skal du få ban for å spille en demo? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 vet da vel faan ikke jeg... men man vet jo aldri men M$... Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Demoen er jo utgitt i Japan, så det er jo ikke noe "ulovlig" med den... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sett fra MS sin side så vil det nok være "ulovlig" å laste den ned her i Norge...Da den KUN er beregnet på Japan i den første omgangen... Anyway, laster ned @ the moment. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Har spilt demoen litt nå og førsteinntrykket er at spillet ser fantastisk bra ut. Kontrollene er litt uvante og virker litt klønete, men det blir man kanskje vant til. Jeg følte spillet var meget vanskelig (kan ha noe med kontrollene å gjøre), og AI partneren Sheva gjorde ikke akkurat jobben noe lettere. Totalt sett virker dette likevel lovende, men det forutsetter at Capcom tweaker det en del først. Jeg har aldri vært noen stor fan av Resident Evil serien så jeg vet ikke hvordan dette er sammenlignet med tidligere utgaver. Endret 7. desember 2008 av Norse360 Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kontrollene var ekle ja (sammenlignet med RE4 på Wii). Og partneren var sløv. Det var også LAAAANGE loade tider, men det kan jo ha noe med CDen jeg brukte å gjøre.. USB funket forresten ikke, så CD er tingen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette blir neste år årets spill for min del, så fantastisk rått! vill ha mer, men er enda 3 måneder igjenn :/ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 MÅ man lage japansk bruker? Leste ikke noe om det på den sida. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan laste ned og brenne ut på en dvd, det eg har gjort og funker helt fint det. skal ligge link til der man laster ned i en annen tråd her i MS forumet om Resident Evil 5 demoen. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du trenger ikke noen japansk bruker nei. Du kan bruke den helt vanlige brukeren din. Du trenger ikke en gang nett på Xboxen din. Den kan være bannet fra Live, det har ingenting å si. Du laster ikke noe ned fra Xboxen i det hele tatt. Du bruker en datamaskin, og laster ned alle filene fra http://www.mediafire.com/?sharekey=fdf4f1773666296791b20cc0d07ba4d2e66f2dcbbe596359 Så unrarer du og brenner "Content" mappa som root på en CD eller DVD. Denne disken putter du inn i Xboxen din, og så finner du tak i "Game Library" under "My Xbox". Demoen ligger da der. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 http://www.mediafire.com/?sharekey=fdf4f17...66f2dcbbe596359 Fixd! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Mx: Nei edit: sånn... Resident evil 5 demo Endret 8. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) BlaBlaBla! Yter en enorm insats her, for å gjør livet lettere til andre forum brukere. Også kommer du å tar den gleden i fra meg Edity: Bl litt OT her nå. Har ikke testet Re5 enda, men skal nok ta å brenne det på DVD når jeg kommer hjem. Må jo testes Endret 8. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå