KongRudi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171680 kommer til våren, på PSN og PC.. Endret 7. desember 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det der så bare utrolig lekkert ut, fikk en del nostalgi følelser når jeg så det klippet. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 WOW, så faktisk veldig bra ut. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det så veldig kult ut. Synes det så litt vanskelig å styre den "tegningen" du ser i klippet med, kan jo være vanskelig å gjøre det presist med analogstikkene. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det må jeg si så heeelt rått ut. Jeg er så lei 360'en min nå. Tror jeg selger den og kjøper PS3 igjen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 dama var i ekstase over den videoen, hun liker plattformspill med pene farger.. Må innrømme at jeg synest det så ganske stilig ut selv Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Såg nokså rått ut, digga musikken:) Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Wow! Så skikkelig stilig ut! Kult at det enda kommer den type platformspill. Litt kjekt itillegg at xbox ikke får det.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjem dette til Wii òg eller? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) D stod jo i slutten av filmen at d kommer til Playstation Network og PC, pluss at trådstarteren sa d. Endret 7. desember 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det var ein spøk då, fordi spelet såg rimeleg tilrettelagt ut for Wii. Men alle trong absolutt ikkje ta den, sjølvsagt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette så litt morsomt ut syns jeg =) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fint navn ^^ Agree. Trodde det var en dame elns noen hadde møtt på PSN xP Anyways, ser stilig ut, og er det ikke for dyrt vil jeg nok kjøpe det ^^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fint navn ^^ Agree. Trodde det var en dame elns noen hadde møtt på PSN xP Anyways, ser stilig ut, og er det ikke for dyrt vil jeg nok kjøpe det ^^ Haha enig der gutter. Trodde det var snakk om en psn babe àla modell, men spillet så faktisk ganske kult ut! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lekkert! Ikke noen 'Stygge lille Trine' der. Hehe... Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Minner på at videoen kan også ses i HD nå vis folk ikke visste dette allerede. Bare trykk på Se filmen hos youtube, og derretter velg Watch in HD. Ser ut som noe som kunne minnet om LBP ja Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var et stort spørsmåltegn da eg leste topic navnet :!: Men spillet ser knall ut! blir kanskje en av de få PSN spilla som eg faktisk kjøper. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Wow! Så skikkelig stilig ut! Kult at det enda kommer den type platformspill. Litt kjekt itillegg at xbox ikke får det.. Hvorfor i all verdens navn og riker er det "kjekt" at Xbox ikke får dette spillet? Kan du si meg det? Har det noe å si for deg om spillet kommer til Xbox eller ikke? Føler du at du "taper" noe om det kommer til 360? Det er faktisk dumt at det ikke kommer til Xbox, for deg og, da utviklerne taper potensielle penger, til å lage nye slike spill. [/OT] Det så faktisk meget digg ut, må sees i HD på youtube, det lille vinduet her i forumet var ikke klippet verdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå