unleashed Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har fra før av en account med en lvl 70. og referred en venn for vi tenkte og starte levle sammen. men nå er det en 3. mann som vil være med, og da tenker vi og bruke lvl 70en min til og booste med i div. instancer. men for att de to andre likevel skal få maks xp, har det noe si om begge de andre kontoene er referred av meg, eller må det være to kontoer som ikke er linket sammen med den i lvl 70? altså: lvl 70 konto -> (refer konto 1) (refer konto 2) eller blir det lvl 70 konto -> (refer konto1) referkonto1 -> (refer konto2 eller får de to andre maks xp uansett, så lenge det er to lav lvls og en lvl 70? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Viss du skal booste med en level 70 -> må den accounten ikke vær linket til noen av de to andre. Altså; LEVEL 70 -> INGEN KONTO 1 -> KONTO 2 (Eller motsatt) Derfor får du ikke noe igjen for å booste dem - viss ikke det blir transføra karakterer etterpå(da må konto 1/2 stå i samme navn som 70-accounten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå